αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο Snapchat πλήρωσε 58 εκατ. δολάρια σε media companies το 2016

Το Snapchat πλήρωσε 58 εκατ. δολάρια σε media companies το 2016

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο προκύπτει από την ανάλυση των οικονομικών δεδομένων της Snap (μητρικής του Snapchat), τα οποία δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, λόγω της επικείμενης Δημόσιας Εγγραφής τηας εταιρίας. Ο τεχνολογικός γίγαντας, έδωσε 58 εκατ. ευρώ από τα έσοδα που είχε, σε media companies. Το αντίστοιχο ποσό το 2015, περιοριζόταν στα 10 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται, ότι το 2016 η Snap είχε συνολικά έσοδα που έφταναν τα 404 εκατ. δολάρια. Άρα το χρηματικό ποσό που έδωσε σε μια σειρά από εκδότες, ήταν αρκετά σημαντικό. Τον τελευταίο καιρό η εταιρία συνεργάζεται στενά με media companies, λόγω του εργαλείου Discovery που έχει λανσάρει. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα «κανάλι» εντός του Snapchat, στο οποίο διάφορα ΜΜΕ μπορούν να αναρτούν περιεχόμενο. Και αυτό να το διαβάζουν οι (πολλοί) χρήστες που διαθέτει η γνωστή πλατφόρμα. Όπως σημειώνει το Recode.net, εκεί βλέπουμε πολλά μεγάλα brands όπως τους New York Times, το BuzzFeed, τη Daily Mail ή τον αμερικανικό Όμιλο Vox Media.

Σε αντάλλαγμα, η πλατφόρμα μοιράζεται μέρος των εσόδων (π.χ. από διαφημίσεις), με τις media companies τις οποίες συνεργάζεται. Έτσι έχει δημιουργηθεί μια καλή συμφωνία. Με τους media partners να αυξάνονται συνεχώς. Από την πλευρά του το Snap παρέχει μια χρήσιμη υπηρεσία, ενώ από την άλλη οι εκδότες έχουν και εκείνοι όφελος (πέρα από τα χρήματα) αφού προωθούν το περιεχόμενο τους σε πολλούς χρήστες- κυρίως μάλιστα σε νεανικό κοινό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × five =