αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤο Facebook σχεδιάζει να βάλει περισσότερες διαφημίσεις, σε περισσότερα σημεία

Το Facebook σχεδιάζει να βάλει περισσότερες διαφημίσεις, σε περισσότερα σημεία




Πριν από περίπου 4 μήνες, το Facebook παρέδωσε μια όχι και τόσο καλή είδηση στους επενδυτές: Τα αυξανόμενα έσοδα, που παραδοσιακά ξεπερνούν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αναμένεται να επιβραδυνθούν στο προσεχές μέλλον. Το πρόβλημα για τον τεχνολογικό γίγαντα σε αυτή τη φάση είναι ξεκάθαρο: έχει… ξεμείνει από μέρη στα οποία να μπορεί να τοποθετήσει διαφημίσεις. Σημειώνεται, ότι η διαφημίσεις είναι η βασική πηγή εσόδων της διάσημης πλατφόρμας.

Ο Mark Zuckerberg και το επιτελείο του έπρεπε να σκεφτούν λύσεις πάνω σε αυτό το ζήτημα. Και το έκαναν. Όπως μεταδίδει το Recode.net, υπάρχουν ήδη 4 βασικές ιδέες, πάνω στις οποίες θα στηριχτεί η ομάδα του Facebook και θα εφαρμόσει νέες μορφές διαφημίσεων.

  • Mid-roll διαφημίσεις, η οποίες θα μπαίνουν στα βίντεο άνω των 20 δευτερολέπτων
  • Διαφημίσεις μέσα στα νέα Instagram Stories (το κάνει επίσης το Snapchat)
  • Διαφημίσεις μέσα στον Messenger
  • Θα λανσάρει τις branded Facebook selfie masks (ναι, το κάνει ήδη το Snapchat)

Ειδικά οι διαφημίσεις μέσα στα βίντεο, σύμφωνα με αναλυτές, μπορούν να αποτελέσουν ένα δυνατό κίνητρο, έτσι ώστε να δούμε βίντεο τηλεοπτικού επιπέδου στην πλατφόρμα. Αφού πλέον οι δημιουργεί θα έχουν έσοδα από τα δημιουργήματα τους. Στόχος όλων αυτών είναι φυσικά το Facebook να καταγράψει ακόμα περισσότερα έσοδα. Αρκεί βέβαια, να μην δυσαρεστήσει υπερβολικά τους χρήστες…


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − five =