αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤο Facebook θα μπορεί να «βλέπει» πoιο φυσικό κατάστημα επισκέφθηκες και να σου προβάλει τις ανάλογες διαφημίσεις

Το Facebook θα μπορεί να «βλέπει» πoιο φυσικό κατάστημα επισκέφθηκες και να σου προβάλει τις ανάλογες διαφημίσεις




Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά την -κάπως επιθετική- στρατηγική διαφήμισης που χρησιμοποιεί το Facebook για να κερδοφορήσει ως εταιρία. Από την ιστοσελίδα, μέχρι τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και όχι μόνο (βλ. Android, iOS, Windows Phone, Windows Store, κ.α.), παντού φαίνεται να υπάρχει χώρος για λίγη διαφήμιση ακόμη. Τα εργαλεία που προσφέρει στους ενδιαφερόμενους για την εμφάνιση του ‘brand name’ τους στην πλατφόρμα του, είναι αναρίθμητα, μεταξύ των οποίων έχουμε και κάτι πρωτότυπο.

Για όσους δεν γνωρίζουν, τα Cookies, αποτελούν έναν διόλου ευφάνταστο παραλληλισμό μεταξύ της ιστορίας του ‘Hansel και της Gretel’ και της περιήγησης σας στο διαδίκτυο. Η επίσκεψη σας σε κάποιο site αγορών (πχ. Amazon) θα σας ακολουθήσει μέχρι την επόμενη ιστοσελίδα (πχ. YouTube), προβάλλοντας πλέον διαφημίσεις μη-γενικού ενδιαφέροντας, αλλά στοχοποιημένες ως προς τα αντικείμενα που αναζητούσατε προηγουμένως.

Η νέα διαφημιστική δυνατότητα του Facebook λοιπόν, όπως σημειώνει το Unboxholics.com, μεταφέρει αυτήν την εμπειρία στον φυσικό κόσμο, αφού κάνοντας χρήση του GPS, επιτρέπει στην επίσκεψη σας σε κάποιο κατάστημα αγορών, να σας «ακολουθήσει» μέχρι το σπίτι. Εν ολίγης, συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, όπως το ‘Dick’s Sporting Goods’, θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλουν σκοπίμως διαφημίσεις στο Facebook λογαριασμό σας, αν επισκεφθήκατε πρόσφατα κάποιο φυσικό τους κατάστημα.

Αν η όλη διαδικασία σας τρομάζει, μην αγχώνεστε, με την απενεργοποίηση του location tracking έχετε τη δυνατότητα να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία αυτή.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 − two =