αρχικηVIRALΤο break στο Youtube, ο περίπατος και άλλοι 7 τρόποι για να μειώσεις το άγχος της δουλειάς

Το break στο Youtube, ο περίπατος και άλλοι 7 τρόποι για να μειώσεις το άγχος της δουλειάς

Μια από τις κύριες πηγές άγχους της ενήλικης ζωής είναι η δουλειά και οι υποχρεώσεις της. Όποιο επάγγελμα κι αν κάνεις, θα υπάρχουν σίγουρα μέρες που τρέχεις και δε φτάνεις, προσπαθώντας να τα προλάβεις όλα, να ολοκληρώσεις το επείγον project, να διαχειριστείς την κρίση που προέκυψε. Επειδή όμως το πολύ άγχος καταλήγει αντιπαραγωγικό και έχει αρνητικές συνέπειες τόσο στην απόδοση όσο και στην υγεία σου, διάβασε 9 τρόπους με τους οποίους μπορείς να ρίξεις τους τόνους όσο ακόμα βρίσκεσαι στη δουλειά.

Άκου χαλαρωτική μουσική

Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά η μουσική διαλογισμού ή ο,τι άλλο βρίσκεις χαλαρωτικό σε κάποια άλλη περίσταση, μπορούν να έχουν αποτέλεσμα και όσο βρίσκεσαι στη δουλειά. Μπορείς να ετοιμάσεις μια χαλαρωτική playlist από το σπίτι για μια ώρα ανάγκης όπως αυτή, να βάλεις να ακουστικά σου και να χαθείς για λίγο. Θα βοηθήσει.

Φάε σνακ που μειώνουν το στρες

Κι όμως, υπάρχουν ορισμένες τροφές όπως το αβοκάντο, η βρώμη, το πορτοκάλι, τα αμύγδαλα και τα μύρτιλλα που βοηθούν στη μείωση του στρες. Εμπλούτισε με αυτά τη διατροφή σου και κατανάλωνέ τα στα διαλείμματα της δουλειάς.

Κάνε ένα σύντομο περίπατο

Αν αισθάνεσαι ότι έφτασες στα όριά σου, κάνε ένα δεκάλεπτο διάλειμμα και πήγαινε ένα μικρό περίπατο. Αν δεν μπορείς να φύγεις από το κτήριο, απομακρύνσου απλώς για λίγο από το γραφείο σου και προσπάθησε να πάρεις τη σκέψη σου από τη δουλειά.

Κάνε ένα διάλειμμα στο Youtube

Αντί για το συνηθισμένο scroll down στο Facebook όπου είναι πολύ πιθανό να δεις κάτι που δεν θα σου αρέσει, δοκίμασε να δεις ένα αστείο βίντεο στο Youtube. Θα σου φτιάξει τη διάθεση!

Οραματίσου

Όταν θέλεις να βάλεις τα κλάματα από την πίεση και το άγχος, αφιέρωσε 10 λεπτά στο να οραματιστείς τον εαυτό σου σε ένα μέρος που είσαι ήρεμος και ευτυχισμένος. Είτε είναι μια ήσυχη παραλία κάποιου νησιού, είτε απλώς ο καναπές του σπιτιού σου, χρησιμοποίησε τη φαντασία σου για να μεταφερθείς εκεί και να ηρεμήσεις.

Πιες ζεστό τσάι

Είναι αποδεδειγμένο ότι το πράσινο τσάι μειώνει το στρες και σε συνδυασμό με τον να κρατάς μια ζεστή κούπα στα χέρια σου, θα έχει πραγματικά αποτελέσματα. Επίσης, έχει πολύ λιγότερη καφεϊνη από τον καφέ και έτσι θα αποφύγεις τον κίνδυνο να βλάψεις το στομάχι σου, αν είσαι ήδη αγχωμένος.

Αγόρασε ένα μπαλάκι αντι-στρες

Είναι φτηνό και χρήσιμο και θα σε σώσει από το να τρως τα νύχια σου όταν αγχώνεσαι ή συγχύζεσαι με κάτι.

Τηλεφώνησε σε μια φίλη- φίλο

Αν έχεις μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, θα σε βοηθήσει σίγουρα να ακούσεις τη φωνή κάποιου αγαπημένου σου προσώπου. Βρες μια ήσυχη γωνιά και τηλεφώνησέ του.

Κάνε μασάζ στον εαυτό σου

Μπορεί να είναι κλασικό, αλλά δουλεύει- κάνε κυκλικό μασάζ στους κροτάφους σου με τα δάχτυλά σου κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα. Θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και ίσως σε γλιτώσει από τον πονοκέφαλο. Δοκίμασέ το.

Πηγή: Madamefigaro.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + fourteen =