αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο Νο1 πλεονέκτημα που έχουν οι εσωστρεφείς άνθρωποι σαν τον Mark Zuckerberg, μέσα στις εταιρίες

Το Νο1 πλεονέκτημα που έχουν οι εσωστρεφείς άνθρωποι σαν τον Mark Zuckerberg, μέσα στις εταιρίες

Τις περισσότερες φορές, μέσα στον επιχειρηματικό κόσμο συναντάμε ανθρώπους που είναι καλοί στο να κάνουν διασυνδέσεις. Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι υπερ- κοινωνικό άτομο για να προχωρήσεις.

Δες το παράδειγμα του Mark Zuckerberg. Όσοι τον γνωρίζουν, μιλούν για μια ιδιαίτερα ντροπαλή και εσωστρεφή προσωπικότητα. Σίγουρα, περνώντας τα χρόνια και με πολύ δουλειά έχει γίνει πιο ανοιχτός. Ωστόσο, είναι μια περίπτωση ανθρώπου, που ποτέ δεν ήταν αυτός που… θα μιλούσε σε όλους, σε ένα event. Παρόλα αυτά, κατάφερε να φτιάξει μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον πλανήτη, όπως αναλύει σε άρθρο του το CNBC.

Ποιο είναι όμως το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν οι εσωστρεφείς άνθρωποι, μέσα στις εταιρίες;

«Οι εσωστρεφείς άνθρωποι κάνουν καταπληκτικές one-on-one συζητήσεις», λέει η πρώην Career Coach της Google, Jenny Blake.

Σύμφωνα με την ίδια, αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα soft skills που μπορεί να έχει κάποιος. Και μπορεί να πετύχει βαθύτερες σχέσεις, σε σύγκριση με έναν υπερ- κοινωνικό άνθρωπο, που μιλά με όλους. Ναι, οι εξωστρεφείς άνθρωποι μπορούν να ξεχωρίσουν σε μια ομάδα, και να κάνουν πιο πολλές επαφές. Από την άλλη, οι πιο ντροπαλοί μπορούν να πετύχουν καλές επαφές και να δημιουργήσουν μια καλύτερη εντύπωση, πέρα από τα επιφανειακά που βλέπουμε κάθε φορά.

Με απλά λόγια, «δεν χρειάζεται να είστε εξωστρεφείς για να κάνετε καλές διασυνδέσεις στη δουλειά», όπως ξεκαθαρίζει η Blake. Είναι προτιμότερο σε ένα event, να πάρεις την κάρτα ενός ατόμου που πραγματικά έχεις ενθουσιαστεί μαζί του, παρά να πάρεις 30 κάρτες, από άτομα που δεν πρόκειται να έχεις επαφές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + 9 =