αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Το μεγαλύτερο ψέμα που μου είπαν για την επιχειρηματικότητα»: Τέσσερις business άνθρωποι λένε τη γνώμη τους

«Το μεγαλύτερο ψέμα που μου είπαν για την επιχειρηματικότητα»: Τέσσερις business άνθρωποι λένε τη γνώμη τους



Αυτή τη φορά δεν θα δούμε τι ισχύει για τον κόσμο της επιχειρηματικότητας. Αλλά ακριβώς το αντίθετο. Θα δούμε μερικούς μύθους που κυκλοφορούν ευρέως. Όσοι έχουν μπει σε μια επιχείρηση είτε ως ιδρυτές, είτε ως στελέχη, κατάλαβαν ότι πολλά από τα πράγματα που άκουγαν πριν για την επιχειρηματικότητα, δεν συμβαίνουν στην πράξη.

Παρακάτω θα δείτε 3 business ανθρώπους να παραθέτουν το μεγαλύτερο ψέμα που τους είπαν για την επιχειρηματικότητα. Ο κάθε ένας από αυτούς λέει κάτι διαφορετικό. Ωστόσο, όλες οι απαντήσεις έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρουν. Δείτε τις, έτσι όπως τις συγκέντρωσε το αμερικανικό inc.com.

Το να είσαι επιχειρηματίας είναι glamorous

«Το μεγαλύτερο ψέμα ή παρερμηνεία στην επιχειρηματικότητα, είναι να ονομάζεις τον εαυτό σου CEO όταν έχεις μια startup. Αυτό το αποκαλώ ‘wantrapreneurship’. Πολλοί νέοι θέλουν το glamour αλλά όχι τη δουλειά. Το να είσαι επιχειρηματίας είναι δυσκολότερο από το να έχεις μια δουλειά 9-5. Αυτό δεν είναι για τους κουρασμένους ή τους αδύναμους», σημειώνει ο Duncan Kabinu, συνιδρυτής της Gainesville Dev Academy, ενός εκπαιδευτικού κέντρου λογισμικού.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μια καλή ιδέα

«Μια τέλεια ιδέα είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα, αλλά η επιχείρηση σου δεν θα φτάσει στην επιτυχία αν δεν έχεις μια έξυπνη στρατηγική και μια παθιασμένη προσπάθεια πίσω από αυτό» λέει η σύμβουλος μάρκετινγκ και ηγεσίας, Sherry Harnett.

Κάνε ότι αγαπάς και τα χρήματα θα ακολουθήσουν

«Τίποτα δεν έχει δημιουργήσει περισσότερους αποτυχημένους επιχειρηματίες, από την αντίληψη που λέει ότι απλά επειδή κάνεις κάτι που αγαπάς, θα είναι μια πετυχημένη επιχείρηση και θα φέρει χρήματα. Στην πραγματικότητα, πολλές φορές η αγάπη ενός ανθρώπου για να κάνει κάτι, γίνεται η Αχίλλειος φτέρνα του. Αντί να εστιάζουν στο να τρέξουν σωστά μια επιχείρηση, απλά εστιάζουν στο να παρέχουν μια υπηρεσία που τους αρέσει, την ώρα που η επιχείρηση γύρω τους καταρρέει», τονίζει ο Topher Morrison, executive director του Key Person of Influence, ενός rowth accelerator που έχει δουλέψει με πάνω από 2.000 επιχειρηματίες.

Χρειάζεσαι επενδυτές για να πετύχεις

«Αν πραγματικά λύνεις ένα πρόβλημα με αυτό που κάνεις και η αγορά αλληλεπιδρά στη λύση σου, τότε δεν υπάρχει ανάγκη για επενδυτή. Στον σημερινό κόσμο, έχεις τη δυνατότητα να αναπτύξεις την επιχείρηση σου και να πουλήσεις απευθείας στην αγορά μόνος σου. Έχω πελάτες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι αγοράζουν τα εκπαιδευτικά μου προϊόντα. Νομίζω ότι οι επενδυτές έχουν τη θέση τους, αλλά γενικά έχω επενδυτές περισσότερο να καταστρέφουν επιχειρήσεις, παρά να βοηθούν», εξηγεί η ιδρύτρια της GrammarSongs, Melissa Corbett

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 + 11 =