αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο διάσημο brand Booking.com δημιουργεί Booster τριών εβδομάδων και «ρίχνει» χρήμα σε startups

Το διάσημο brand Booking.com δημιουργεί Booster τριών εβδομάδων και «ρίχνει» χρήμα σε startups

Ένα νέο πρόγραμμα ενίσχυσης startup επιχειρήσεων στον βιώσιμο τουρισμό ανακοίνωσε η Booking.com, με δυνατότητα χρηματοδότησης έως 500.000 ευρώ.

Το Booking.com Booster, διάρκειας 3 εβδομάδων, έχει σχεδιαστεί ώστε να εντοπίζει, να συμβουλεύει και να χρηματοδοτεί startup από όλο τον κόσμο που επιζητούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία.

Το πρόγραμμα ξεκινά τον Ιούνιο του 2017 στο Άμστερνταμ και θα αποτελέσει το όχημα για δυνατότητες χρηματοδότησης από την Booking.com.

«Μέσω του Booking.com Booster θέλουμε να βοηθήσουμε τα επιχειρηματικά εγχειρήματα βιώσιμου τουρισμού να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπό τους σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο CEO της εταιρίας, Gillian Tans.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 7 =