αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο «αυτόματο» ΘΕΣγάλα σχεδιάζει να επεκταθεί και στα ράφια καταστημάτων

Το «αυτόματο» ΘΕΣγάλα σχεδιάζει να επεκταθεί και στα ράφια καταστημάτων

Ανάπτυξη, σε μια αγορά αυτή του γάλακτος, η οποία την περασμένη χρονιά εμφάνισε απώλειες πάνω από 16% σε όγκους πωλήσεων (πηγή: στοιχεία από εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων), εμφανίζει ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα.

Πέντε χρόνια από την ίδρυσή του, τρία χρόνια από τη λειτουργία του πρώτου αυτόματου πωλητή (ATM) γάλακτος στην έδρα του και κάτι λιγότερο από δύο χρόνια από τη δημιουργία και λειτουργία παραγωγικής μονάδας παστερίωσης γάλακτος, ο συνεταιρισμός από τη Λάρισα, έχει καταφέρει να καταστεί μια υπολογίσιμη δύναμη και ένα αναγνωρίσιμο brand στη συνείδηση των καταναλωτών.

Αυτή το θετικό momentum, προς όφελος των 100 αγελαδοτρόφων παραγωγών μελών του, που εισκομίζουν το 10% της ελληνικής παραγωγής γάλακτος, θα επιδιώξει να κεφαλαιοποιήσει περαιτέρω.

Νέα καταστήματα ATM’s γάλακτος πρόκειται να λειτουργήσουν μέσα το επόμενο διάστημα ενώ στα σχέδια του συνεταιρισμού είναι ο εμπλουτισμός της ποικιλίας των προσφερομένων προϊόντων με νέους κωδικούς (σ.σ. σήμερα εκτός από γάλα, διαθέτει γιαούρτι και τυροκομικά προϊόντα), αλλά και η «είσοδος» στο ράφι καταστημάτων, σε περιοχές που σήμερα δεν έχει παρουσία με τα ATM’s του ή δεν μπορεί να φθάσει στο άμεσο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, εδώ και κάποιο διάστημα περιορισμένες ποσότητες των προϊόντων ΘΕΣγάλα, είναι διαθέσιμες μέσω καταστημάτων της αλυσίδας λιανικής COOP, σε μικρές πόλεις της Θεσσαλίας, όπου δεν συμφέρει, λόγω πληθυσμιακών χαρακτηριστικών, να εγκατασταθούν καταστήματα ΘΕΣγάλα.

Εκτός όμως από τη Θεσσαλία, σχέδια για την είσοδό του στα ράφια της μικρής λιανικής, πάντα σε περιοχές – γειτονιές που δεν μπορεί λόγω πληθυσμιακών χαρακτηριστικών να εγκαταστήσει καταστήματα ΘΕΣγάλα, υπάρχουν και για την αγορά της Αττικής, όπως ανέφεραν στο Capital.gr στελέχη του συνεταιρισμού.

Τα ίδια στελέχη απορρίπτουν το ενδεχόμενο τα προϊόντα του συνεταιρισμού να μπουν στα ράφια της μεγάλης λιανικής, αν και σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς κρούσεις για συνεργασία, έχουν γίνει από μεγάλα δίκτυα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × five =