αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤι χρειάζεται ένα εστιατόριο για να γίνει το «Νο1 στο Instagram»; Δες πως τα κατάφερε το Sugar Factory

Τι χρειάζεται ένα εστιατόριο για να γίνει το «Νο1 στο Instagram»; Δες πως τα κατάφερε το Sugar Factory

Η μόδα των τελευταίων ετών είναι λίγο- πολύ γνωστή: Πάρα πολλοί χρήστες φωτογραφίζουν τα φαγητά που παραγγέλνουν στα εστιατόρια και τα αναρτούν στα social media. Πως μπορεί όμως, ένα μαγαζί να φτάσει να είναι το «Νο1 στο Instagram»;

Το έχει καταφέρει το Sugar Factor. Ένα ιδιαίτερο εστιατόριο, με έμφαση στα γλυκά, το οποίο βρίσκεται στις ΗΠΑ. «Το 2016 ήμασταν το No1 Instagrammed εστιατόριο στις ΗΠΑ, αν όχι στον κόσμο», λέει ένας από τους ανθρώπους που διαχειρίζονται την επιχείρηση, μιλώντας στο Business Insider. Ξεκαθαρίζει αυτό που ίσως φαντάζεστε: Η εικόνα μετράει. Τα γλυκά που φτιάχνει το εν λόγω μαγαζί είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά.

Ως αποτέλεσμα, αρκετοί celebrities πηγαίνουν εκεί, τρώνε και ανεβάζουν τις σχετικές φωτογραφίες στα social media. Κάπως έτσι, τα προιόντα του Sugar Factor έχουν γίνει viral.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − six =