αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι συνέβη όταν ξεκίνησα να απαντώ «call me» σε κάθε email που λάμβανα για μια εβδομάδα: Ένας CEO μιλά για το πείραμα του

Τι συνέβη όταν ξεκίνησα να απαντώ «call me» σε κάθε email που λάμβανα για μια εβδομάδα: Ένας CEO μιλά για το πείραμα του

Τα χρόνια περνούν, και όσο μπαίνουμε πιο έντονα στην digital εποχή, το τηλέφωνο δείχνει να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Ακόμα και σε επαγγελματικό επίπεδο. Όλο και περισσότεροι άνθρωπο προτιμούν να γράψουν χαλαρά ένα email ή να στείλουν ένα μήνυμα μέσω κάποιας ιντερνετικής πλατφόρμας, αντί  να σε πάρουν τηλέφωνο.

Από την άλλη μεριά όμως, μερικοί από τους πιο παραγωγικούς ανθρώπους «ψηφίζουν» ακόμα την λύση του τηλεφώνου. Ίσως γιατί έτσι μπορείς να ακούς την φωνή του άλλου, να καταλάβεις συναισθήματα και άλλα στοιχεία, τα οποία δεν μπορείς να καταλάβεις μέσα από ένα γραπτό μήνυμα.

Βλέποντας όλο αυτό το σκηνικό, ο Allen Gannett, ο οποίος είναι CEO της TrackMaven, μιας content and social marketing analytics εταιρίας, αποφάσισε να κάνει ένα πείραμα. Πρώτον, για 1 εβδομάδα, σε οποιοδήποτε email λάμβανε, θα απαντούσε «call me». Τόσο απλά. Έτσι ώστε η όποια επικοινωνία να μεταπηδήσει στο τηλέφωνο. Παράλληλα, έφτιαξε μια λίστα με ανθρώπους που θέλει να κρατήσει επαφές, και κάθε φορά που θα είχε χρόνο μέσα στην εβδομάδα, θα έπαιρνε έναν από αυτούς τηλέφωνο.

«Σε εκείνη την εβδομάδα, είχα εκπληρώσει συνομιλίες που δεν θα μπορούσαν να γίνουν μόνο με το texting. Βοήθησα έναν από τους πελάτες μου να λύσει ένα ακανθώδες ζήτημα και κατέληξα να τον καθησυχάζω για κάποιες από τις ανησυχίες του που αφορούσαν την καριέρα του. Ποτέ δεν είχα ακούσει το άγχος στη φωνή του, με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Σε μια άλλη περίπτωση, έφτασα σε επαφή με μια φίλη CEO και, αφού απάντησα στην κύρια ερώτησή της, προχωρήσαμε και σε άλλα πράγματα, συμπεριλαμβανομένης μιας στοχαστικής συζήτησης για το επιχειρησιακό της μοντέλο», λέει ο Allen Gannett στο Fast Company.

Αυτό που επίσης διαπίστωσε ο ίδιος, είναι ότι μέσω του τηλεφώνου είχε ταχύτερη πρόσβαση στην ενσυναίσθηση του άλλου ατόμου. Είπαμε, όταν ακούς την φωνή, μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα τα οποία δεν βγαίνουν μέσω ενός «ψυχρού» κειμένου.

Υπήρχαν βέβαια και μειονεκτήματα. Αφού για να γίνει μια τηλεφωνική συνομιλία, πρέπει να βρουν κοινό χρόνο και οι δύο πλευρές. Δεν είναι όπως τα emails, που στέλνεις το μήνυμα σου, ο άλλος το διαβάζει όποτε έχει χρόνο και απαντά.

«Το τηλέφωνο μπορεί να μην είναι το νεότερο εργαλείο συνεργασίας εκεί έξω, αλλά έμεινα έκπληκτος για το πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι αν το χρησιμοποιείς συχνά», καταλήγει ο CEO. Όπως εξηγεί, με αυτό τον τρόπο μπορείς να είσαι πιο αυθεντικός, και να δημιουργήσεις καλύτερες σχέσεις, σε σχέση με την τυπική επικοινωνία πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × four =