αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Τι πρέπει να κάνει ένας startupper για να φτάσει στην επιτυχία»: Πίσω στο 2011, ο ιδρυτής του Instagram έδινε την απάντηση

«Τι πρέπει να κάνει ένας startupper για να φτάσει στην επιτυχία»: Πίσω στο 2011, ο ιδρυτής του Instagram έδινε την απάντηση

Ο Kevin Systrom έχει καταγράψει το δικό του success story. Ίδρυσε το Instagram το 2010, κατάφερε να κάνει την πλατφόρμα δημοφιλή, ενώ στη συνέχεια ήρθε η μεγάλη εξαγορά από το Facebook και υπήρξε η «εκτόξευση». Με τον Systrom να γίνεται δισεκατομμυριούχος. Βέβαια, πριν το Instagram ο ίδιος μάλλον θεωρούνταν… loser από αρκετούς, αφού οι επαγγελματικές επιλογές που είχε κάνει μέχρι τότε δεν του είχαν βγει.

Ο ίδιος όμως ήταν επίμονος και τελικά τα κατάφερε. Πίσω στο 2011, μόλις 1 χρόνο μετά την ίδρυση του Instagram, ο ίδιος μίλαγε για το «μυστικό επιτυχίας» που είναι απαραίτητο για έναν startupper.

Όπως θα δείτε στο παραπάνω σύντομο βίντεο, ο Mr Instagram προτρέπει τους ιδρυτές να είναι επίμονοι και να εργάζονται με αποφασιστικότητα πάνω σε αυτό που έχουν δημιουργήσει. Ακόμα κι αν όλοι οι άλλοι τους λένε… ότι δεν θα τα καταφέρουν.

Λέει μάλιστα, ότι ακόμα και όταν ξεκίναγε το Instagram, υπήρχαν αρκετοί που ήταν αντίθετοι με το project και δεν πίστευαν ότι θα πετύχει. Ο Systrom όμως επέμεινε και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − three =