αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤα Zara έφτιαξαν το πρώτο κατάστημα στον κόσμο, σχεδιασμένο κυρίως για online αγορές. Τι high-tech καινοτομίες έχει

Τα Zara έφτιαξαν το πρώτο κατάστημα στον κόσμο, σχεδιασμένο κυρίως για online αγορές. Τι high-tech καινοτομίες έχει

H Zara παρουσιάζει το πρώτο κατάστημα στο κόσμο σχεδιασμένο κυρίως για την παραγγελία και τη συλλογή των online αγορών. Το κατάστημα θα είναι ανοιχτό μέχρι το Μάϊο στο εμπορικό κέντρο Westfield Stratford του Λονδίνου, ενώ το κατάστημα ναυαρχίδα της αλυσίδας στο κέντρο ανακαινίζεται και επεκτείνεται.

Το flagship κατάστημα διπλασιάζεται σε μέγεθος στα 4,500 τετραγωνικά μέτρα. Μετά το άνοιγμα του Μάϊου, θα διαθέτει μια ριζοσπαστική φιλοσοφία καταστήματος, μία νέα τεχνολογία σχεδιασμένη να μεταμορφώνει την εμπειρία του shopping των πελατών.

Ο πρόεδρος και CEO της Inditex, Pablo Isla, υπογράμμισε την σημασία των δύο concept, αναφέροντας ότι αποτελούν «ένα ακόμη ορόσημο στη στρατηγική μας για την ενσωμάτωση των καταστημάτων μας στον παγκόσμιο ιστό, ο οποίος ορίζει την ταυτότητά μας ως επιχείρηση».

Το pop-up κατάστημα καλύπτει περίπου 200 τετραγωνικά μέτρα και προσφέρει μια επιλογή γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων για online αγορές απευθείας στο κατάστημα, μαζί με την υπόλοιπη σειρά του brand.

Το προσωπικό του καταστήματος θα είναι σε ετοιμότητα με mobile συσκευές για να βοηθήσουν τους πελάτες, οι οποίοι θα έχουν την επιλογή να παραλάβουν τις παραγγελίες τους εντός της ίδιας ημέρας, εάν παραγγείλουν πριν τις 2 το μεσημέρι, ή την επόμενη μέρα εάν παραγγείλουν το απόγευμα. Οι πληρωμές γίνονται επίσης ευκολότερες χάρη σε ένα καινοτόμο σύστημα τερματικών καρτών που λειτουργεί μέσω Bluetooth.

Όπως σημειώνει το Businessnews.gr, το κατάστημα θα διευκολύνει επίσης τις επιστροφές και τις αλλαγές. Μεταξύ άλλων καινοτομιών, αυτό το pop-up κατάστημα διαθέτει ένα σύστημα σύστασης προϊόντος βασισμένο σε οθόνες πληροφοριών ενσωματωμένες σε καθρέφτες.

Μόλις οι χρήστες σαρώνουν ένα στοιχείο χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID), το σύστημα μπορεί να φέρει στο σωστό μέγεθος πολλαπλές επιλογές για το συντονισμό και το συνδυασμό του αντικειμένου που προσπαθούν με άλλα ρούχα και αξεσουάρ.

Νέο flagship κατάστημα θα ενσωματώσει το online και το offline

Την επόμενη βδομάδα θα ξεκινήσει η ανακαίνισή του υπάρχοντος καταστήματος Zara στο Westfield Stratford, το οποίο αναμένεται να ανοίξει εκ νέου τον Μάιο. Το νέο κατάστημα θα ανέλθει στα 4,500 τετραγωνικά μέτρα και θα είναι το πρώτο κατάστημα Zara που θα έχει τέσσερα τμήματα, εκτός από το παραδοσιακό γυναικείο, αντρικό και παιδικό τμήμα, η Zara προσθέτει έναν ειδικό χώρο για τη συλλογή των online παραγγελιών, σύμφωνα με την στρατηγική online ενσωμάτωσης της εταιρείας.

Αυτή η νέα ιδέα επιχειρεί να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία αγορών στο κατάστημα προσθέτοντας νέες υπηρεσίες πελατών. Το κατάστημα, το οποίο θα διαθέτει νέο εσωτερικό σχεδιασμό, θα ξεχωρίζει για τη διώροφη πρόσοψη του χωρίς παράθυρα στον πρώτο όροφο, προσφέροντας μια καθαρή εικόνα στα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά και τις συλλογές του καταστήματος. Η γυάλινη πρόσοψη στον δεύτερο όροφο θα είναι εξοπλισμένη με αισθητήρες που θα προβάλλουν εικόνες από τις τρέχουσες συλλογές πάνω στο γυαλί όταν οι πελάτες το πλησιάζουν. Αξίζει επίσης να επισημανθεί, ότι η οροφή με οπίσθιο φωτισμό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει συνεχές και άνετο φως.

Το νέο concept επιχειρεί να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία αγορών στα καταστήματα προσθέτοντας νέες υπηρεσίες πελατών

To νέο κατάστημα θα προβάλλει μια αυτοματοποιημένη διαδικασία για τις Online παραγγελίες που θα εξυπηρετείται από δύο μικρές αποθήκες, οι οποίες θα δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συλλέγουν τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιήσει στο www.zara.com οποτεδήποτε τους βολεύει. Το σύστημα αυτό είναι σχεδιασμένο γύρω από έναν οπτικό διαβαστεί barcode που σκανάρει το QR code ή δέχεται τους κωδικούς PIN που λαμβάνονται από τους πελάτες όταν τους καταχωρούν στην παραγγελία τους. Σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα, η παραγγελία αποστέλλεται σε ένα mailbox από όπου ο πελάτης μπορεί να το παραλάβει. Στην πραγματικότητα, ένα δυναμικό ρομπότ κινείται μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο με δυνατότητα να διαχειριστεί 2,400 πακέτα ταυτόχρονα.

Αυτή η νέα τεχνολογία είναι προσανατολισμένη έτσι ώστε να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία αγορών μέσα από την οποία οι τελευταίες εξελίξεις κάνουν τα fashion trends να ξεχωρίζουν ακόμα περισσότερο. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για πληρωμή, είτε μέσα από την εφαρμογή της Zara είτε της Inditex, την InWallet, και εκεί υπάρχει μια self-checkout περιοχή να αντικαταστήσει τα κανονικά ταμεία, οπού θα κάνει πιο γρήγορη τη διαδικασία πληρωμής. Αυτό το σύστημα θα αναγνωρίζει αυτόματα τα ενδύματα που πρόκειται να αγοράσει ο πελάτης, έτσι εκείνοι θα χρειάζεται μόνο να επιβεβαιώσουν τα τεμάχια πριν χρησιμοποιήσουν την κάρτα τους ή το κινητό τους για να τα πληρώσουν. Έπειτα μπορούν να επιλέξουν είτε να εκτυπώσουν την απόδειξη είτε να την έχουν στο κινητό τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − four =