αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 7 σημάδια που δείχνουν… ότι δεν είσαι Influencer (και μάλλον πρέπει να σταματήσεις να το διατυμπανίζεις)

Τα 7 σημάδια που δείχνουν… ότι δεν είσαι Influencer (και μάλλον πρέπει να σταματήσεις να το διατυμπανίζεις)

Είναι μια λέξη που έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταίο χρόνια. Είναι ο λεγόμενος «Influencer». Ο άνθρωπος, δηλαδή, που είναι γκουρού σε ένα συγκεκριμένο πεδίο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά είναι τόσο μεγάλη προσωπικότητα που μπορεί να εμπνεύσει και άλλους ανθρώπους να ακολουθήσουν το πετυχημένο μονοπάτι του.

Ας προσγειωθούμε τώρα στην πραγματικότητα. Όντως υπάρχουν άνθρωποι που έχουν γνώσεις, χαρακτήρα, και επιτυχίες στο βιογραφικό τους- άρα μπορούν να θεωρηθούν Influencers. Ωστόσο, σε αρκετές περιπτώσεις οι τίτλος μπαίνει… απλά για να μπει. Βλέπουμε πολλούς ανθρώπους να αυτο- διαφημίζονται ως Influencers χωρίς να έχουν πετύχει κάτι εντυπωσιακό στη ζωή τους. Πως μπορείς να εμπνεύσεις τους άλλους, όταν εσύ ο ίδιος δεν έχεις καταφέρει κάτι περισσότερο από αυτό που έχει καταφέρει ο «μέσος όρος»;

Στην εποχή του ίντερνετ και των social media, το φαινόμενο των «ψεύτικων» Influencers είναι αρκετά έντονο. Το βλέπουμε και στην Ελλάδα. Μπορείς όμως να καταλάβεις ότι κάποιος δεν είναι ένας πραγματικός Influencer; Όπως σημειώνει το inc.com, υπάρχουν 7 σημάδια. Ελπίζουμε βέβαια να μην ανήκεις και εσύ στην κατηγορία που συζητάμε…

1# Δεν σου λέει όλα όσα γνωρίζει. ‘Η σου λέει μόνο το 10%, και το άλλο 90% θα στο πει μόνο αν πληρώσεις π.χ. μια συνδρομή. Μπορεί βέβαια το 90% να μην είναι κάτι σημαντικό, για αυτό και θα στο αποκαλύψει μόνο αφού έχει πάρει τα λεφτά…

2# Τον ακολουθεί ίσος αριθμός ανθρώπων, με αυτόν που ακολουθεί ο ίδιος. Σωστά, οι Influencers δεν ακολουθούν 100 χιλ. άτομα στο Instagram.

3# Η αξιοπιστία του περιορίζεται στο εξώφυλλο ενός Media. Αν το δυνατότερο επιχείρημα κάποιου για να αποδείξει την αξία του, είναι κάτι του στιλ «ήμουν πρωτοσέλιδο στο Forbes», μάλλον δεν έχει και τόσο ουσιαστικά πράγματα να σου πει.

4# Αν η ιστοσελίδα του ατόμου είναι γεμάτη με pop-up παράθυρα που ζητούν το email σου, απλά σταμάτα εκεί.

5# Έχει γράψει ένα βιβλίο μέσα σε έναν μήνα. Όχι, αυτό δεν είναι επίτευγμα. Ούτε το βιβλίο θα είναι πιθανότατα καλό, ούτε ο συγγραφέας θέλει να προσφέρει γνώσεις. Αρχικός του στόχος είναι μάλλον να κάνει κάποια πράγματα «στα γρήγορα». Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις.

6# Μιλά με υπερβολικά μεγαλεπήβολο τρόπο. Αν βλέπεις το βίντεο κάποιου στο YouTube και δεν καταλαβαίνεις τις μισές λέξεις, μάλλον κάτι δεν κάνει καλά. Στοχεύει πιθανότατα στο να εντυπωσιάσει με τον τρόπο ομιλίας του και όχι με τα όσα λέει πραγματικά.

7# Δεν είναι καλός στην prive συνομιλία. ΟΚ, καλή η online παρουσία. Αν στην συνέχεια όμως προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με τον Influencer και δεν δεις τα ίδια αποτελέσματα, τότε δεν είναι τόσο καλός όσο υποστηρίζει. Πλέον μπορείς να βρεις σχεδόν τον καθένα, μέσω email, social media ή τηλεφώνου. Να κλείσεις ακόμα και live συναντήσεις. Δες αν εκεί μπορεί να σου παρέχει, όλα όσα υπόσχεται όταν μιλά δημόσια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen + twelve =