αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤα 4 πράγματα που χρειάζεται ένα site ή blog, για να πάρει περισσότερα views | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Τα 4 πράγματα που χρειάζεται ένα site ή blog, για να πάρει περισσότερα views | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Είναι από τις περιπτώσεις, που δεν μπορείς να πεις ότι υπάρχει μόνο ένας δρόμος προς την επιτυχία. Υπάρχουν αρκετοί. Και ίσως είναι θέμα οπτικής, το ποιον θα ακολουθήσεις. Μιλάω για τα views τα οποία μπορεί να συγκεντρώσει ένα site ή blog. Ναι, αυτός είναι ο προορισμός (ή τουλάχιστον ένας από αυτούς). Αλλά πως μπορείς να φτάσεις εκεί; Πρακτικά, τι χρειάζεται δηλαδή μια ιστοσελίδα για να καταφέρει να έχει πολλά views;

Τον Απρίλιο που μόλις ολοκληρώθηκε, το It’s Possible συγκέντρωσε συνολικά 58.036 μοναδικούς αναγνώστες και 179.662 προβολές σελίδας, σύμφωνα με τα στοιχεία των Google Analytics (διάβασε αναλυτικά εδώ). Ένα αποτέλεσμα που ήρθε μετά από περίπου 1μισι χρόνο λειτουργίας. Ξεκινώντας από το μηδέν. Οι αριθμοί καθιστούν το It’s Possible ως ένα από τα πιο δημοφιλή ενημερωτικά sites που ασχολούνται με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή.

Και κάπου εδώ, επιστρέφουμε στο αρχικό ερώτημα της συζήτησης: Τι χρειάζεται ένα site ή blog για να πάρει πολλά views; Υπάρχουν 4 βασικοί κανόνες τους οποίους ακολουθώ. Φυσικά, δεν υπάρχουν μόνο αυτοί. Ίσως είναι αμέτρητα τα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να μαζέψεις ιντερνετικούς αναγνώστες. Παραθέτω απλά τις κινήσεις που έκανα -και συνεχίζω να κάνω- στην δική μου περίπτωση. Και αφήνω έξω το τεχνικό κομμάτι, το οποίο είναι μια άλλη (εξειδικευμένη) συζήτηση.

1# Τίτλοι

Ναι, όλα ξεκινούν από τους τίτλους στο ίντερνετ. Μπορεί να έχεις ξοδέψει 3 ώρες ή 3 ημέρες για να φτιάξεις το πιο καλό κείμενο, αλλά αν ο τίτλος δεν προκαλεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη, τότε δεν θα το κλικάρει. Ο κόπος σου θα πάει χαμένος. Φρόντισε οι τίτλοι σου να «χτυπάνε» στο μάτι. Ενώ σε αρκετές περιπτώσεις είναι χρήσιμο να μην αποκαλύπτεις όλα τα στοιχεία του άρθρου στον τίτλο, έτσι ώστε ο αναγνώστης να έχει κάποιον λόγο να μπει μέσα στο άρθρο (άρα να πάρεις views). Προσοχή: Σε καμία περίπτωση οι τίτλοι σου δεν πρέπει να είναι παραπλανητικοί- έτσι θα χάσεις την εμπιστοσύνη των αναγνωστών σου.

2# Social Media

Μπορεί να έχεις φτιάξει ένα καλό κείμενο, και να έχεις βάλει επίσης έναν καλό τίτλο. Αλλά εδώ υπάρχει ακόμα ένα πρόβλημα: Μπορεί κανείς να μην… εντοπίσει το κείμενο σου. Δεν μετρά μόνο το τι έχεις γράψει. Πρέπει το «μήνυμα» σου να φτάσει και στους αναγνώστες. Αλλιώς έχεις αποτύχει. Φυσικά εδώ παίζουν τον ρόλο τους τα social media στα οποία μπορείς να χτίσεις ένα καλό κοινό που θα σε ακολουθεί και να ποστάρεις εκεί κάθε ένα άρθρο σου.

3# Συχνότητα

Ας υποθέσουμε ότι έφτιαξες το site σου και έχεις ξεκινήσει να ανεβάζεις άρθρα. Δεν αρκεί να ανεβάσεις τώρα ένα άρθρο, ακόμα ένα μετά από 3 εβδομάδες, μετά να πας και λίγες διακοπές και να ανεβάσεις ξανά άρθρο μετά από 1 μήνα. Πρέπει να έχεις μια σταθερή συχνότητα. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να ανεβάζεις υλικό κάθε ημέρα. Αν μπορεί να συμβεί και αυτό φυσικά, ακόμα καλύτερα. Είναι δεδομένο όμως ότι πρέπει να βγάλεις ένα «πρόγραμμα». Να πεις: «ΟΚ παιδιά, θα ανεβάζω 4 άρθρα την εβδομάδα. Μετά, ότι κι αν γίνει πρέπει να ανεβάζεις 4 άρθρα την εβδομάδα.

4# Καλό περιεχόμενο

Όλα τα παραπάνω ίσως είναι άχρηστα, αν δεν υπάρχει η βάση. Αυτή είναι το καλό περιεχόμενο. Ειδήσεις και άρθρα που μπορούν να κάνουν την ζωή των αναγνωστών σου λίγο καλύτερη, να τους λύσουν ένα πρόβλημα ή απλά να τους παρουσιάζουν μια ωραία ιστορία που δεν θα δουν αλλού. Έχε στο μυαλό σου, ότι πρέπει να παράγεις αρκετό πρωτογενές υλικό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × five =