αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 πράγματα που πρέπει να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου, αν θέλεις να γίνεις πετυχημένος startupper

Τα 4 πράγματα που πρέπει να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου, αν θέλεις να γίνεις πετυχημένος startupper

Πολλοί πιστεύουν ότι για να γίνεις πετυχημένος επιχειρηματίας ή startupper, αρκεί απλά να βρεις την «καταπληκτική ιδέα». Η πραγματικότητα είναι βέβαια διαφορετική και αρκετά πιο σύνθετη. Όντως, η αρχή μπορεί να είναι μια καλή ιδέα. Αλλά στη συνέχεια του ταξιδιού χρειάζονται πολλές ώρες εργασίας και να θυσιάσεις την… οικονομική σου ασφάλεια.

Το κυριότερο όμως είναι η νοοτροπία που έχεις πάνω σε κάποια θέματα. Ο τρόπος σκέψης μπορεί να κάνει την διαφορά και να σε βοηθήσει να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική. Τελικά, κάπως έτσι (ίσως) θα φτάσεις στον μεγάλο στόχο σου. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει τα 5 στοιχεία που πρέπει να έχεις, για να γίνεις πετυχημένος startupper.

1# Αυτογνωσία: Καλό είναι το πάθος. Ναι, πρέπει να πιστεύεις και στην ιδέα σου. Όμως αυτό δεν αρκεί. Μάλιστα, πολλές φορές οι νέοι επιχειρηματίες έχουν… υπερβολικό πάθος και δεν καταφέρνουν να δουν τα προβλήματα και τις ελλείψεις. Συχνά παίρνουν ανυπολόγιστα ρίσκα και καταστρέφουν τα projects τους. Σκέψου επίσης, ότι ούτε οι επενδυτές θα έδινα εύκολα χρήματα σε έναν τέτοιο ιδρυτή.

2# Ζήτα βοήθεια: Συχνά οι ιδρυτές επιχειρήσεων, βλέπουν τα δημιουργήματα τους ως μωρά, και τραβούν τα χέρια οποιουδήποτε άλλου από πάνω. ‘Η λειτουργούν σαν παιδιά που έχουν ένα παιχνίδι. Αποφύγετε τον πειρασμό να ενεργείτε σαν μικρό παιδί με ένα νέο παιχνίδι. Αυτός ο τρόπος σκέψης δεν είναι μόνο κοντόφθαλμος, αλλά είναι επίσης επικίνδυνος. Μπορεί να σημαίνει και έγκαιρη εξάντληση. Αντίθετα, είναι καλό να βρεις χρήσιμους συνεργάτες και να ζητήσεις βοήθεια σε σημεία που χρειάζεσαι.

3# Δεν αρκεί η ιδέα: Δεν αρκεί απλά να έχεις μια καλή ιδέα. Αν ήταν έτσι, θα είχαμε πολλούς Mark Zuckerberg σε όλο τον κόσμο. Στη συνέχεια πρέπει να προωθήσεις σωστά το προϊόν σου. Και να εξηγήσεις στους ανθρώπους τι είναι αυτό που προσφέρεις. Το μάρκετινγκ παίζει τον ρόλο του εδώ.

4# Μην εστιάζεις μόνο στην θετικότητα: Πολλοί ιδρυτές θεωρούν ότι έφτιαξαν το τέλειο project που χρειάζεται η αγορά. Τελικά, αποδεικνύεται… ότι δεν θα αλλάξεις τον κόσμο και κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτό που δημιούργησες.  Η θετικότητα και το πάθος είναι καλά, αλλά αν υπάρχουν σε υπερβολικό βαθμό, δημιουργούν προβλήματα. Πρέπει να δεις όσο πιο αντικειμενικά γίνεται την ιδέα σου. Και να εξετάσεις τι έχει ανάγκη η αγορά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 2 =