αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤα 10 βιβλία που πρέπει να διαβάσουν οι social media managers (και όσοι έχουν social παρουσία γενικά)

Τα 10 βιβλία που πρέπει να διαβάσουν οι social media managers (και όσοι έχουν social παρουσία γενικά)

Τα social media έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά πλέον έχουν πάει και σε ένα πιο επαγγελματικό επίπεδο. Πολλοί άνθρωποι γίνονται γνωστοί μέσα από τα social media, φτιάχνουν το κοινό τους και κάνουν business. Ενώ μια από τις πιο συνηθισμένες ειδικότητες που βλέπουμε στις αγγελίες, είναι ο social media manager.

Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι στην digital εποχή που ζούμε, είναι απαραίτητο να ξέρεις να χειρίζεσαι καλά τα κοινωνικά δίκτυα. Αν θέλεις να ξεχωρίσεις επαγγελματικά. Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με 10 βιβλία που μπορούν να σε βοηθήσουν να γίνεις μάστερ στα social media. Την λίστα έφτιαξε το αμερικανικό Hootsuite. Πατώντας πάνω σε κάθε link, μπορείς να αγοράσεις το εκάστοτε βιβλίο από το Amazon.

1. The Choice Factory: 25 Behavioural Biases that Influence What we Buy by Richard Shotton

2. YouTube Growth Hacking by Jeff Abston

3. Everybody Writes by Ann Handley

4. Storynomics: Story-driven Marketing in a Post-advertising World by Robert McKee and Tom Gerace

5. Crushing It: How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence—And How You Can Too by Gary Vaynerchuk

6. Building a Story Brand: Clarify Your Message So Customers Will Listen by Donald Miller

7. Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction by Derek Thompson

8. When: The Scientific Secrets of Perfect Timing by Daniel H. Pink

9. Non-Obvious 2018: How to Predict Trends and Win the Future by Rohit Bhargava

10. Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces that Stand in the Way of True Inspiration by Ed Catmull

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 4 =