αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνεις για να φτάσεις στην επιτυχία»: Ο συνιδρυτής της Google σημειώνει

«Τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνεις για να φτάσεις στην επιτυχία»: Ο συνιδρυτής της Google σημειώνει

Όταν ο Sergey Brin ίδρυε μια μικρή τεχνολογική εταιρία, ως φοιτητής του Στάμφορντ, πριν αρκετά χρόνια, σίγουρα δεν φανταζόταν το success story που θα ακολουθούσε. Η εταιρία αυτή ήταν η Google και εξελίχτηκε σε ένα από τα κορυφαία τεχνολογικά brands του πλανήτη.

Ο Brin βρέθηκε ως ομιλητής στο Word Economic Forum, την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου, και τα όσα είπε είχαν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Καταρχήν, φάνηκε αρκετά μετριόφρον, αποδίδοντας την επιτυχία της Google, κυρίως στην τύχη. Όπως εξήγησε στην Silicon Valley έχουν συμβεί πολλές τεχνολογικές επαναστάσεις και επικρατεί μια κουλτούρα πειραματισμού. «Συχνά οι επιτυχίες είναι τυχαίες» τόνισε.

Είναι υπέρ του πειραματισμού και της καινοτομίας. Όπως ακριβώς ένας καθηγητής του στο Στάμφορντ, όταν ο Brin ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει για να δημιουργήσει την Google. Ωστόσο, η πορεία του τον έχει διδάξει, ότι το μέλλον είναι αδύνατον να προβλεφθεί. Για αυτό και ο ίδιος δεν συνηθίζει να κάνει πολλές προβλέψεις.

«Η εξέλιξη της τεχνολογίας μπορεί να είναι χαοτική» είπε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο συνιδρυτής της Google τόνισε ότι η σημερινή τεχνολογία προσφέρει πρωτοφανείς ευκαιρίες για τους νέους, έτσι ώστε να ξεχωρίσουν. Αλλά υπάρχει και μια νέα πρόκληση: «Η παγκόσμια σκηνή που έχει δημιουργηθεί και κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα» όπως είπε. Εννοώντας ουσιαστικά τον έντονο ανταγωνισμό που έχει δημιουργηθεί.

Ο Sergey Brin υπογράμμισε ότι, κατά τη γνώμη του, οι νέοι πρέπει να κάνουν 3 πράγματα για να φτάσουν στην επιτυχία. «Θέλω να ενθαρρύνω τους νέους να αρπάξουν τις ευκαιρίες, να κυνηγήσουν τα όνειρα τους και να μην ακούνε τις φωνές» είπε. Σε ότι αφορά το τελευταίο, σημείωσε ότι δεν πρέπει να ακούνε τις γνώμες άλλων που λένε για παράδειγμα ότι «υπάρχουν 1.000 startups που προσπαθούν να δημιουργήσουν αυτόνομα ποδήλατα».

Καταλήγοντας, ξεκαθάρισε ότι ο στόχος μιας επιχείρησης θα πρέπει να είναι το καλό της κοινωνίας και να υπάρχει ένα βαθύτερο νόημα πίσω από αυτή, πέρα από το χρηματικό κέρδος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας πρώην εργαζόμενος της Amazon και νυν startupper αποκαλύπτει το τρικ που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις στη δουλειά

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + 6 =