αρχικηVIRALΤαξιδεύεις με αεροπλάνο; Δες τα δικαιώματα σου αν κάτι πάει στραβά

Ταξιδεύεις με αεροπλάνο; Δες τα δικαιώματα σου αν κάτι πάει στραβά

Υπεράριθμη ή καθυστερημένη πτήση, αναγκαστική διανυκτέρευση στο αεροδρόμιο, απώλεια ή φθορά χειραποσκευής είναι κάποιες από τις πιθανές ταλαιπωρίες τις οποίες μπορεί να υποστείτε πριν ή μετά την προγραμματισμένη σας πτήση. Μάθετε παρακάτω ποια είναι τα δικαιώματά σας όταν σας παρουσιαστούν τα εν λόγω “ευτράπελα” και διεκδικήστε την αντίστοιχη αποζημίωση που σας αξίζει.

Υπεράριθμη, καθυστερημένη ή ακυρωμένη πτήση

Σε περίπτωση υπεράριθμης πτήσης, ακύρωσής της ή καθυστερημένης άφιξης στον προορισμό σας (από 3 ώρες και πάνω της προγραμματισμένης άφιξης) έχετε το δικαίωμα να αποζημιωθείτε από την αεροπορική με την οποία πετάτε. Σε αυτή την περίπτωση είναι πολύ πιθανό να σας προσφερθεί κάποιο άλλο δωρεάν εισιτήριο. Διεκδικήστε, ωστόσο, κάποια χρηματική αποζημίωση καθώς τα συγκεκριμένα εισιτήρια έχουν συγκεκριμένη διάρκεια η οποία μπορεί να μην σας εξυπηρετεί.

Έχετε μείνει “κολλημένοι” στον αεροδιάδρομο

Δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που για διάφορους λόγους πτήσεις παραμένουν “κολλημένες” στον αεροδιάδρομο προκαλώντας την έντονη δυσφορία αλλά και ανησυχία των επιβατών. Σε μία τέτοια περίπτωση το πλήρωμα είναι υποχρεωμένο να σας ενημερώνει κάθε μισή ώρα περίπου σχετικά με την έκβαση της κατάστασης, ενώ όταν υπερβούν οι δύο πρώτες ώρες αναμονής οφείλουν να σας σερβίρουν δωρεάν φαγητό και ποτό/ αναψυκτικό κλπ.

Δωρεάν ακύρωση εισιτήριων

Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες σας δίνουν τη δυνατότηα για δωρεάν ακύρωση του εισιτήριου σας έως και 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα της πτήσης σας. Έχετε υπόψη, ωστόσο, ότι κάποιες αεροπορικές επιστρέφουν την χρηματική αξία του εισιτηρίου μόνο για συγκεκριμένους ναύλους, καθώς και ότι αρκετές μηχανές κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων έχουν την δική τους πολιτική, γι αυτό να είστε πολύ προσεκτικοί όταν κλείνετε ένα εισιτήριο.

Αποζημίωση για αλλαγές δρομολογίων

Όταν μία πτήση έχει καθυστέρηση ή επαναπρογραμματίστηκε ή για κάποιο λόγο ακυρώθηκε, είστε αναγκασμένοι να επανασχεδιάσετε την μεταφορά σας. Σε αυτή την περίπτωση η αεροπορική εταιρεία πρέπει να καλύψει όλο το ποσό το οποίο πληρώσατε για το εισιτήριό σας, ακόμη κι όταν ο συγκεκριμένος ναύλος δεν επιστρέφεται σε άλλες περιπτώσεις ή όταν έχετε κάνει την αγορά του εισιτηρίου μέσω άλλου φορέα.

Διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο

Οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να σας εξασφαλίσουν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, όταν παρά τη θέλησή σας αναγκαστείτε να διανυκτερεύσετε όλο το βράδυ στο αεροδρόμιο. Ωστόσο, σημειώστε ότι δεν θα προσφέρουν διαμονή στο πιο ακριβό 5* ξενοδοχείο της πόλης όπου “κολλήσατε”. Αξίζει, επίσης, να διευκρινίσετε αν σας καλύπτουν και κάποιο γεύμα.

Μετρητά για την απώλεια αποσκευών

Στην περίπτωση που η αποσκευή σας καθυστερήσει να φτάσει στον προορισμό της, έχει χαθεί ή έχει καταστραφεί δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Για να εξασφαλίσετε κάτι τέτοιο θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένη διαδικασία σύμφωνα με την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία. Να είστε πολύ προσεκτικοί, γιατί αν υπερβείτε το χρονικό περιθώριο υποβολής της αντίστοιχης αίτησης μπορεί και να χάσετε την αποζημίωση που δικαιούστε.

Πηγή: greekguide.com

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + eight =