αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤέσσερις λόγοι για να φτιάξεις ένα Facebook Group (ειδικά τώρα που οι FB Pages θα… αποδυναμωθούν)

Τέσσερις λόγοι για να φτιάξεις ένα Facebook Group (ειδικά τώρα που οι FB Pages θα… αποδυναμωθούν)

Η στροφή του Facebook είναι σαφής. Όπως ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες ο Mark Zuckerberg, πλέον οι χρήστες θα βλέπουν στον τοίχο τους περισσότερες αναρτήσεις από τους φίλους τους, και όχι από εταιρίες και brands.

«Πρόσφατα, λάβαμε το feedback από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο – αναρτήσεις από επιχειρήσεις, εμπορικά σήματα και μέσα ενημέρωσης – εξαφανίζει τις προσωπικές στιγμές που μας οδηγούν να συνδεθούμε περισσότερο ο ένας με τον άλλο», εξήγησε ο Zuckerberg.

Τι σημαίνουν όλα αυτά με απλά λόγια; Ότι οι Facebook Pages θα «αποδυναμωθούν». Οι αναρτήσεις που θα γίνονται εκεί, θα φτάνουν σε ακόμα λιγότερα άτομα. Εκτός φυσικά αν έχεις συνεχώς χρήματα να «ρίχνεις», έτσι ώστε να κάνεις sponsored posts. Κάπως εδώ, έρχεται στο προσκήνιο ένα «εργαλείο» το οποίο ίσως αρκετοί είχαν ξεχάσει εδώ και χρόνια. Είναι τα Facebook Groups. Τα οποία είναι κάτι διαφορετικό, σε σχέση με τις Σελίδες.

Πλέον, με όλες τις αλλαγές που έχει προαναγγείλει το Facebook, αποτελούν μια καλή εναλλακτική. Ειδικά για επιχειρήσεις, brands, bloggers ή YouTubers. Έτσι ώστε να δημιουργήσουν μια Facebook-ική κοινότητα, η οποία θα βλέπει τις αναρτήσεις τους. Και όχι μόνο αυτό. Υπάρχουν 4 βασικοί λόγοι για τους οποίους αξίζει να φτιάξεις ένα FB Group.

1# Όλα τα μέλη μπορούν να κάνουν posts: Σε αντίθεση με τις FB Pages όπου μόνο ο admin μπορεί να κάνει αναρτήσεις, στα Groups μπορούν να κάνουν αναρτήσεις όλα τα μέλη. Έτσι όλοι έχουν «φωνή» και μπορούν να δημιουργήσουν από το μηδέν μια συζήτηση ή να ποστάρουν κάτι που τους ενδιαφέρει. Έτσι δεν αναλώνονται απλά σε ρόλο θεατή ή… σχολιαστή των «κεντρικών posts». Μπορείς φυσικά, αν θέλεις, να επιλέξεις να κάνουν μόνο οι admins αναρτήσεις.

2# «Ανοιχτό» ή «κλειστό» Group: Έχεις 3 επιλογές. Να φτιάξεις ένα Public Group (όλοι βλέπουν τις αναρτήσεις), ένα Closed (όλοι μπορούν να το βρουν, μόνο τα μέλη κάνουν αναρτήσεις) ή Secret (μόνο τα μέλη μπορούν να το δουν και να κάνουν αναρτήσεις). Έτσι ως admin έχεις τη δυνατότητα να δώσεις το ύφος που θέλεις στην κοινότητα. Και να επιλέξεις το κατά πόσο θέλεις να είναι ανοιχτή.

3# Δεν μπορούν να μπουν Pages: Στις Pages μπορούν να πατήσουν Like άλλες Pages. Αντίθετα, στα Groups δεν μπορούν να μπουν Pages, αλλά μόνο profiles. Άρα λογικά θα έρθουν μόνο αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για το εκάστοτε topic. Και όχι εταιρίες ή brands που ενδιαφέρονται απλά να διαφημιστούν ή να κάνουν spam.

4# Οι αναρτήσεις διαμοιράζονται καλύτερα: Είναι γεγονός, ότι οι αναρτήσεις που γίνονται στα Groups, φτάνουν σε περισσότερα άτομα. Ενώ πολλές φορές στέλνονται ακόμα και οι σχετικές ειδοποιήσεις. Άρα λοιπόν, μια ανάρτηση που θα κάνεις εκεί, είναι πιο «δυνατή». Σκέψου να εφαρμοστούν και οι νέες αλλαγές του FB. Tότε θα ανοίξει ακόμα περισσότερο η «ψαλίδα» ανάμεσα σε Pages και Groups.

Μη ξεχνάς: Το It’s Possible έχει δημιουργήσει το δικό του Facebook Group. Εκεί γίνονται ενδιαφέρουσες συζητήσεις και ψηφοφορίες. ΜΠΕΣ ΕΔΩ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 2 =