αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα μαθήματα επιτυχίας, από τον άνθρωπο που μετέτρεψε «αθόρυβα» το Pinterest σε μια εταιρία 12 δισ. δολαρίων

Τέσσερα μαθήματα επιτυχίας, από τον άνθρωπο που μετέτρεψε «αθόρυβα» το Pinterest σε μια εταιρία 12 δισ. δολαρίων

Το Pinterest δεν είναι απλά ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών, όπως λένε πολλοί. Την δημιούργησε ο Ben Silbermann, το 2010, μαζί με άλλους δύο φίλους Ο ίδιος παραμένει στο «τιμόνι» του Pinterest μέχρι σήμερα, κατέχοντας την θέση του CEO. Και έχει καταφέρει να μετατρέψει «αθόρυβα» την ιδέα του, σε μια εταιρία 12 δισ. δολαρίων. Ναι, τόσο κοστολογείται το Pinterest σήμερα. Ενώ διαθέτει 200 εκατ. ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση.

Οι άνθρωποι που δεν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα πολύ συχνά υποθέτουν ότι το Pinterest είναι, όπως το Twitter ή το Facebook. Ένα ακόμα social media. Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αφού το Pinterest είναι περισσότερο ένας χώρος, στον οποίο ο καθένας μπορεί να μοιραστεί ιδέες που αφορούν την ζωή γενικότερα. Τα brands έχουν επίσης θέση εδώ, αλλά με λιγότερο παρεμβατικό τρόπο σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει 4 μαθήματα επιτυχίας που μπορούμε να λάβουμε από τον Ben Silbermann. Ο οποίος ακολούθησε τον δικό του δρόμο και έφτασε στην επιτυχία.

1- Μπες full-time στην ιδέα σου: Ο Silbermann όταν ήταν μικρός ήθελε να γίνει γιατρός. Τελικά πήγε στο Research Science Institute του MIT για να σπουδάσει. Στη συνέχεια εργάστηκε στην Google, στην παραγωγή διαδικτυακής διαφήμισης. Εκεί γνώρισε τον Paul Sciarra. Και μαζί με τον Evan Sharp που μπήκε επίσης στην ομάδα, προέκυψε η ιδέα να δημιουργήσουν το Pinterest. Αρχικά η ομάδα είχε συγκεντρώσει κεφάλαια για το Tote, μια εφαρμογή για αγορές που δεν απογειώθηκε ποτέ. Στην συνέχεια αποφάσισαν να δημιουργήσουν το Pinterest και μάλιστα να μπουν full-time εκεί, αφήνοντας τις δουλειές που είχαν στην Google. Το πάθος για την ιδέα τους, τους έστρεψε στο να ασχοληθούν πλήρως με την startup τους.

2- Συνέχισε να μαθαίνεις, ακόμα κι αν είσαι το αφεντικό: Ο Ben Silbermann λέει στις ομιλίες του ότι συνεχίζει να λαμβάνει γνώσεις. Κάθε ΣΚ διαβάζει βιβλία σχετικά με την επιχειρηματικότητα, το μάρκετινγκ και την τεχνολογία. Συνιστά να μαθαίνεις και από λάθη. Η εφαρμογή Tote ήταν μια αποτυχία, αλλά όπως συμβαίνει συχνά, αυτή η αποτυχία αποδείχθηκε μια ευλογία. Η εμπειρία της δημιουργίας οδήγησε στη δημιουργία μιας επιτυχημένης ιδέας.

3- Βάλε ταλαντούχους ανθρώπους τριγύρω σου, ακόμα κι αν αρχικά δεν ξέρεις τον ρόλο τους: Το Pinterest ξεκίνησε ως μια «κλειστή» κοινότητα. Στη συνέχεια άνοιξε στο ευρύ κοινό και εκτοξεύτηκε. Στις πρώτες ημέρες της εκρηκτικής ανάπτυξης του Pinterest, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας προσέλαβε ανθρώπους για τις δυνατότητες τους, ακόμα κι αν δεν είχε άμεσο ρόλο για αυτούς. Ήταν περισσότερο για το «ποιος είναι» παρά για το «τι θα κάνει». Τελικά, εκείνοι οι άνθρωποι βοήθησαν στην επίλυση προβλημάτων και την ανάπτυξη της πλατφόρμας.

4- Εστίασε στην εμπειρία του πελάτη- χρήστη, ακόμα κι αν οι μετρήσεις δεν συμφωνούν: Το Pinterest ήταν μια από της πρώτες πλατφόρμες που εφάρμοσαν το infinite scrolling. Ώστε οι χρήστες να μπορούν να δουν χιλιάδες ιδέες χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθούν σε κάποια διαφορετική σελίδα/ες. Σταμάτα να σκέφτεσαι τόσο πολύ για τα κλικ και τις διαφημίσεις. Και επικεντρώσου περισσότερο σε αυτό που θα μπορούσε να προκαλέσει την συμμετοχή των ανθρώπων στην εμπειρία που προσφέρεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =