αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Σόρρυ, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται απλά για μια καταπληκτική ιδέα»: Εξηγεί ένας business coach

«Σόρρυ, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται απλά για μια καταπληκτική ιδέα»: Εξηγεί ένας business coach

«Ιδέες, ιδέες, ιδέες. Κάθε ένας, έχει μια ιδέα που θέλει να πραγματοποιήσει. Όλοι νομίζουν ότι έχουν στα χέρια τους το μεγαλύτερο μυστικό της ανθρωπότητας, το οποίο κανείς δεν έχει ανακαλύψει», έτσι ξεκινά το άρθρο του στο Entrepreneur.com ο Daniel DiPiazza. Ο ίδιος είναι ιδρυτής της πλατφόρμας Rich20Something, που βοηθά τους νέους να ξεκινήσουν την επιχείρηση τους.

Όπως παραδέχεται, όταν ο ίδιος είχε την ιδέα για την πλατφόρμα του, δεν ήξερε πως ακριβώς να την πραγματοποιήσει. Δεν ήξερε τι έπρεπε να κάνει. Δεν ήξερε ποιο είναι το «επόμενο βήμα». Εκεί κρύβεται και η επιτυχία. Στο πως θα υλοποιήσεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου.

«Η απλή ιδέα δεν σημαίνει τίποτα. Ποτέ δεν σήμαινε. Η ιδέα σας είναι 100% άνευ αξίας» λέει ο DiPiazza.

Όπως λέει, η «φάση της ιδέας» είναι πραγματικά πολύ κοντά στο τίποτα. «Πιθανόν να έχετε προχωρήσει ένα εκατοστό, μέσα σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου» τονίζει χαρακτηριστικά ο επιχειρηματίας.

Όλοι χρειαζόμαστε έναν μέντορα έτσι ώστε να μας καθοδηγήσει. Σε αυτό το σημείο όμως υπάρχει μια ακόμα μεγάλη αλήθεια, σύμφωνα με τον DiPiazza: Θεωρούμε ότι ένας influencer νοιάζεται για εμάς και τις απόψεις μας, όπως εμείς για αυτό. Λάθος. Οι άνθρωποι που έχουν φτάσει στην επιτυχία, και έρχονται σε επαφή με ανερχόμενους στον εκάστοτε χώρο, ακούν τα ίδια πράγματα και τις ίδιες ερωτήσεις 365 ημέρες τον χρόνο. Άρα δεν ακούνε κάτι ξεχωριστό από εσένα συγκεκριμένα.

Και φτάνουμε και στο κομμάτι του «πως ξεκινάμε». Όπως λέει ο ίδιος, αρχικά με ψάξιμο. Μπορείς να διαβάσεις βιβλία και άρθρα, έτσι ώστε να κατασταλάξεις στην τακτική που θα ακολουθήσεις. Α ναι, πλέον υπάρχει και το Google, που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο εύκολα. Το σίγουρο είναι ότι για το ξεκίνημα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τους δικού σου πόρους. Αν δεν το κάνεις εσύ, κανείς δεν θα το κάνει.

Ακόμα και οι πιο έξυπνοι άνθρωποι ψάχνουν στο σκοτάδι, λέει ο DiPiazza και το πάει ένα βήμα πιο πέρα: «Νομίζετε ότι ο Elon Musk ξέρει τι κάνει; Μερικές φορές, ναι. Αλλά τις περισσότερες, κάνει υποθέσεις και πειραματισμούς. Και έχει πολύ θάρρος».

Το σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να μείνεις με την απορία: «Αυτό δουλεύει;», αν μείνεις εκεί και δεν το τεστάρεις, όλα τελειώσανε. Χρειάζονται πράξεις.

Όλα ξεκινούν με την ιδέα, αναμφίβολα. Αλλά αυτό δεν είναι εντυπωσιακό. Κύριος πυλώνας της επιχειρηματικότητας είναι η δράση. «Θα είναι μάλλον δύσκολο. Όπως όλα τα ταξίδια, θα σας μετατρέψει σε ένα διαφορετικό άτομο. Θα πρέπει να γίνεις καλύτερος ή θα πεταχτείς εκτός» καταλήγει ο DiPiazza.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 4 =