αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣυνεχίζεται το «μάζεμα» των προβληματικών Note 7 από τη Samsung

Συνεχίζεται το «μάζεμα» των προβληματικών Note 7 από τη Samsung

Η Samsung ανακοίνωσε ότι ανέκτησε πάνω από το 60% των συσκευών των smartphones Galaxy Note7 που είχαν ανακληθεί και πωλούνταν στη Νότια Κορέα και στις ΗΠΑ, σε μια ένδειξη της προόδου που έχει σημειώσει στις προσπάθειές τις να ξεπεράσει την κρίση.

Σε ανακοίνωσή της και όπως μεταδίδει το Reuters, η Samsung ανέφερε ότι επικεντρώνεται στην αντικατάσταση όλων των συσκευών που είχαν πληγεί, “όσο το δυνατόν συντομότερα και αποτελεσματικότερα”, ενώ επανέλαβε το αίτημα της, με το οποίο ζητούσε από τους πελάτες να απενεργοποιήσουν και να επιστρέψουν τις συσκευές, στις οποίες αφορά η ανάκληση.

Η εταιρεία είχε ανακοινώσει, στις 2 Σεπτεμβρίου, την ανάκληση τουλάχιστον 2,5 δισ. συσκευών Note7 παγκοσμίως, λόγω ελαττωματικών μπαταριών, με αρκετά μοντέλα να έχουν πιάσει μάλιστα και φωτιά. Η εταιρεία αναφέρει ότι η αντικατάσταση των συσκευών έχει ήδη ξεκινήσει από τα μέσα Σεπτεμβρίου, χρησιμοποιώντας ασφαλείς μπαταρίες.

Η Samsung ευελπιστεί να αποσύρει τα ελαττωματικά προϊόντα από την αγορά όσο το δυνατόν ταχύτερα, προκειμένου να περιορίσει περαιτέρω αντίκτυπο, τόσο στη φήμη της, όσο και στις πωλήσεις της.

Εντούτοις, η διαδικασία – περίπου ενός μήνα – για την ανάκληση των συσκευών, προσέθεσε τελικά επιπλέον εμπόδια και αμηχανία στην εταιρεία. Οι αναφορές για φωτιές που προκλήθηκαν από Note 7 συνεχίστηκαν και μετά την ανακοίνωση της ανάκλησης, ενώ οι αεροπορικές Αρχές παγκοσμίως εξέδωσαν προειδοποιήσεις ή και οριστικές απαγορεύσεις σχετικά με τη χρήση ή φόρτιση συσκευών Note7 σε αεροσκάφη.

Επιπλέον, η Samsung αναγκάστηκε να καθυστερήσει τις πωλήσεις των Note7 στη Νότια Κορέα, κατά τρεις ημέρες, στην 1ηΟκτωβρίου, λόγω της σχετικά αργής ανάκλησης των συσκευών στην εγχώρια αγορά, όπως σημειώνει το capital.gr.

Μερικοί αναλυτές αναφέρουν ότι το κόστος της ανάκλησης και των χαμένων πωλήσεων θα μπορούσε να διακινδυνεύσει περίπου 5 δισ. δολάρια από τα έσοδα της εταιρείας για το τρέχον έτος. Η Samsung δήλωσε ότι περίπου το 90% των πελατών που επέστρεψαν τη συσκευή τους μέσω του προγράμματος ανταλλαγής έχουν επιλέξει την αντικατάσταση του Note 7 τους, αλλά παραμένει ασαφές το κατά πόσο θα παραμείνει ισχυρή η ζήτηση από τους νέους πελάτες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 1 =