αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣταμάτα να ψάχνεις μια ιδέα δισεκατομμυρίων. Το «κλειδί» είναι αλλού: Εξηγεί ένας πετυχημένος CEO

Σταμάτα να ψάχνεις μια ιδέα δισεκατομμυρίων. Το «κλειδί» είναι αλλού: Εξηγεί ένας πετυχημένος CEO

Η πιο συνηθισμένη άποψη, λέει ότι για να φτάσει στην επιτυχία ένας επιχειρηματίας, πρέπει να βρει την σούπερ ιδέα και να μπει με καινοτόμο τρόπο σε μεγάλες αγορές. Η άποψη αυτή είναι λάθος. Τουλάχιστον αυτό σημειώνει σε άρθρο του στο αμερικανικό Fortune, ο συνιδρυτής και CEO της Travel Ticker, Eimantas Balciunas.

Όπως εξηγεί, όντως, είναι εντυπωσιακό όταν ένας επιχειρηματίας βρίσκει μια ιδέα δισεκατομμυρίων και αλλάζει την ζωή των ανθρώπων. Ταυτόχρονα όμως, το συγκεκριμένο σενάριο είναι σπάνιο. Λιγότερες από 200 tech startups σε όλο τον κόσμο, έχουν αποτίμηση πάνω από 1 δισ. ευρώ η κάθε μια.

Αυτό που οι νέοι επιχειρηματίες συχνά δεν βλέπουν, είναι ότι δεν χρειάζεται να βρεις μια «χρυσή» ιδέα για να φτάσεις στην επιτυχία. Ούτε να δημιουργήσεις μια νέα αγορά. Ούτε να εισάγεις μια καινοτομία. Αρκεί να ξεκινήσεις κάτι που αγαπάς και ήδη γνωρίζεις καλά. Στη συνέχεια μπορείς να πάρεις ιδέες από προϊόντα που ήδη υπάρχουν στην αγορά, να κάνεις τις αλλαγές σου και να εστιάσεις στο δημιουργικό μάρκετινγκ.

Ο CEO τονίζει ότι αντί να περιμένεις να βρεις την ιδέα δισεκατομμυρίων, πρέπει να ξεκινήσεις με αυτά που έχεις. Στην εποχή μας άλλωστε, τα τεχνολογικά εργαλεία που έχουμε στα χέρια μας είναι πολλά και διευρύνονται συνεχώς. Έτσι μπορείς να τα καταφέρεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 + eleven =