αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως το τμήμα μάρκετινγκ της Coca Cola έκλεισε συμφωνία… μισοτιμής με τον Σάκη Τανιμανίδη, λίγο πριν την «εκτόξευση» με το Survivor

Πως το τμήμα μάρκετινγκ της Coca Cola έκλεισε συμφωνία… μισοτιμής με τον Σάκη Τανιμανίδη, λίγο πριν την «εκτόξευση» με το Survivor




Μια ιστορία που δείχνει ότι το timing παίζει τον δικό του ρόλο στις επιχειρήσεις (όπως και σε άλλα πράγματα στη ζωή), έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Πρωταγωνιστές είναι η Coca Cola και ο γνωστός παρουσιαστής Σάκης Τανιμανίδης. Με το τμήμα μάρκετινγκ της γνωστής εταιρία να βγαίνει κερδισμένο.

Πως έχουν τα γεγονότα, έτσι όπως τα παρουσιάζει σε ρεπορτάζ του το enimerosi24.gr: Tο εν λόγω τμήμα της πανίσχυρης πολυεθνικής εταιρίας κατάφερε να υπογράψει συμφωνία με τον Σάκη Τανιμανιδη, προκειμένου να διαφημίσει συγκεκριμένο προϊόν (που παίζει ακόμη στις οθόνες μας) λίγο πριν ξεκινήσει η προβολή του Survivor στον ΣΚΑΙ, σε εξευτελιστική τιμή!

Στην πραγματικότητα ο γνωστός παρουσιαστής ατύχησε, δεδομένου ότι όταν υπέγραφε το συμβόλαιο με την Coca Cola κανείς δεν φανταζόταν την επιτυχία που θα ακολουθούσε… Έτσι ο Σάκης Τανιμανίδης υπέγραψε μια ταπεινή συμφωνία με ένα ακόμη πιο ταπεινό χρηματικό ποσό… εφάμιλλο της μικρότερης φήμης που τον ακολουθούσε μέχρι τότε ως παρουσιαστή μιας ταξιδιωτικής εκπομπής (βλ. «World Party»). Ενώ λίγες μόνο εβδομάδες μετά, έγινε πάταγος με το που ξεκίνησε το Survivor και αυτόματα εκτινάχθηκε το κασέ του… μόνο που δεν κατάφερε να το εξαργυρώσει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Φυσικά, βλέποντας την «εκτόξευση» που έγινε με το Survivor, στο τμήμα μάρκετινγκ της Coca Cola είχαν στήσει… το δικό τους πάρτι, για το ανέλπιστο deal που κατάφεραν αν κλείσουν λίγο πριν.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five − 4 =