αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως τα Online Reviews έχουν αλλάξει την εμπειρία των χρηστών»: Ο ιδρυτής του TripAdvisor λέει μερικές αλήθειες

«Πως τα Online Reviews έχουν αλλάξει την εμπειρία των χρηστών»: Ο ιδρυτής του TripAdvisor λέει μερικές αλήθειες

Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, που ταιριάζει απόλυτα με την εποχή μας, αναλύει μέσα σε μόλις 2 λεπτά, ο συνιδρυτής της γνωστής πλατφόρμας TripAdvisor, Steve Kaufer. Μιλά για τα Online Reviews, τα οποία έχουν μεταμορφώσει την εμπειρία των χρηστών- πελατών. Αλλά έχουν αλλάξει και τις business γενικότερα.

Όπως εξηγεί, πλέον ένας ταξιδιώτες, μπορεί να διαβάσει τις κριτικές άλλων χρηστών, κατά τη διάρκεια που αναζητεί ένα ξενοδοχείο για να διαμείνει ή ένα εστιατόριο για να φάει. Έτσι μπορεί να κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή και να μην πάει στα «τυφλά».

Από τη μεριά του, ο ξενοδόχος είναι πιο δύσκολο να παρέχει κακές υπηρεσίες, απλά και μόνο επειδή ο ταξιδιώτες πιθανότατα «δεν θα έρθει ξανά στο ίδιο μέρος». Αυτό γινόταν τα παλιότερα χρόνια. Τώρα όμως, ο ξενοδόχος ξέρει ότι αν είναι κακός στη δουλειά του, αυτό πιθανότατα θα γραφεί ως κριτική. Και έτσι θα το δουν άλλοι ταξιδιώτες.

Ενώ αυτό μπορεί να μοιάζει με… μπελά για έναν επιχειρηματία, στην πραγματικότητα δεν είναι, όπως λέει ο Kaufer. Αφού έτσι μπορούν να επιβραβευτούν αυτοί που προσφέρουν πραγματικά καλές υπηρεσίες. Παράλληλα, το συνολικό επίπεδο ανεβαίνει, αφού όλοι οι επιχειρηματίες θέλουν να λάβουν καλές κριτικές.

Φυσικά, τα Online Reviews έχουν μπει σε ένα σορό πεδία πλέον. Ζούμε άλλωστε στην digital εποχή. Πλέον μπορείς να κάνεις κριτική μέσω πλατφορμών, για ένα εστιατόριο ή ακόμα και για έναν οδηγό ταξί. Επίσης, μπορείς να γράψεις το σχόλιο σου για μια οποιαδήποτε εφαρμογή που διανέμεται online.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − fifteen =