αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως οι ιδρυτές του brand «Life is Good» έφτασαν από… την απόλυτη αποτυχία, στις πωλήσεις 100 εκατ. δολαρίων

Πως οι ιδρυτές του brand «Life is Good» έφτασαν από… την απόλυτη αποτυχία, στις πωλήσεις 100 εκατ. δολαρίων

Τους πήρε σχεδόν 5 χρόνια έτσι ώστε να φτάσουν στην επιτυχία. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα είχαν χαρακτηριστεί από πολλούς ως οι «απόλυτα αποτυχημένοι» αφού οι όποιες κινήσεις είχαν κάνει μέχρι τότε, δεν τους είχαν βγει. Πρόκειται για τον John Jacobs και τον αδερφό του, Bert. Οι δύο νέοι επιχειρηματίες είναι σήμερα ιδρυτές του brand «Life is Good», το οποίο δημιουργεί μπλουζάκια με τυπωμένα πάνω τους θετικά μηνύματα.

Κατάφεραν να ανατρέψουν τα δεδομένα, όταν σχεδόν όλοι τους θεωρούσαν αποτυχημένους. Σημαντικό ρόλο στην ιστορία τους, έπαιξε το γεγονός ότι πάντα ήταν αισιόδοξοι και δεν τα παράτησαν, όπως σημειώνει το CNBC.

Κάποια στιγμή αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια σειρά από μπλουζάκια τα οποία έγραφαν πάνω αυτό ακριβώς που λέει το brand τους: Life Is Good. Τα μπλουζάκια σημείωσαν επιτυχία και όλα άλλαξαν προς το καλύτερο για τους δύο πεισματάρηδες νέους. Σήμερα, η εταιρία τους κερδίζει 100 εκατ. δολάρια από πωλήσεις, ενώ έχουν μεγαλώσει την ποικιλία στον σχεδιασμό των προϊόντων τους.

Μετά από όλα αυτή την εμπειρία που έχουν αποκομίσει, οι ιδρυτές του Life is Good, στέκονται στη σημασία της «αποτυχίας». Όπως λέει χαρακτηριστικά ο John, «πετυχαίνεις ή μαθαίνεις. Δεν αποτυγχάνεις». Εννοώντας φυσικά, ότι ακόμα και στις λεγόμενες αποτυχίες στη ζωή, θα λάβεις σημαντικά μαθήματα που θα σου χρησιμέψουν για τη συνέχεια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 4 =