αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως ξεκίνησα μια startup από την κουζίνα μου, και την μετέτρεψα σε εταιρία εκατομμυρίων»: Μια ιδρύτρια εξηγεί

«Πως ξεκίνησα μια startup από την κουζίνα μου, και την μετέτρεψα σε εταιρία εκατομμυρίων»: Μια ιδρύτρια εξηγεί

Το έχουμε ξανά πει: Ένα επιχειρηματικό ταξίδι μπορεί να ξεκινήσει από οπουδήποτε. Από ένα γκαράζ, μια φτωχή χώρα ή μια κακόφημη γειτονιά. Ακόμα και από μια κουζίνα. Ναι, αυτό έγινε στην περίπτωση της Kara Goldin. Η οποία είναι ιδρύτρια και CEO της Hint. Μιας εταιρίας που παράγει αρωματισμένο νερό χωρίς γλυκαντικές ουσίες και τίποτα τεχνητό.

«Η εταιρία μου ξεκίνησε το 2005, καθώς έπαιζα στην κουζίνα μου με μερικά φρούτα και νερό. Σήμερα είναι μια εταιρία εκατομμυρίων», λέει η ίδια.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο αμερικανικό Entrepreneur.com, στην διάρκεια της επιχειρηματικής διαδρομής της έμαθε 5 βασικά μαθήματα. Μέσα από τα οποία μπορείς και εσύ να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.

1# Έχε μια αποστολή: Από εκεί ξεκινούν όλα. Πρέπει να έχεις έναν σαφή στόχο και όραμα για την επιχείρηση σου. Και πες το σε όλους. Αυτό θα φέρει πολλούς ταλαντούχους ανθρώπους δίπλα σου. Οι οποίοι θα θέλουν να εργαστούν για αυτόν τον μεγάλο σκοπό.

2# Τα απαραίτητα «όπλα»: Για να αναπτυχθείς, πρέπει να είσαι σε θέση να κλιμακώσεις αυτό που ήδη κάνεις. Επένδυσε σε τεχνολογία, συστήματα και ανθρώπους, έτσι ώστε να μπορέσεις να πας στο επόμενο level την ιδέα σου. Είναι τα απαραίτητα «όπλα» που χρειάζεσαι.

3# Ξεκίνα με ότι έχεις: Μην αναβάλεις συνεχώς τα σχέδια σου, περιμένοντας τις «τέλειες συνθήκες». Αυτές ίσως δεν θα έρθουν ποτέ. Ξεκίνα με ότι έχεις. Και στην συνέχεια προσπάθησε να βελτιωθείς.

4# Επέκτεινε τους ορίζοντες σου: Και σε ιδέες, αλλά και στο πρακτικό κομμάτι. Μπορεί π.χ. να ξεκινήσεις με μια μικρή μάζα πελατών, όμως στόχος σου θα πρέπει να είναι να επεκταθείς. Να βρεις μεγαλύτερους πελάτες και να τους προσεγγίσεις με σωστό τρόπο. Φυσικά, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου και την επέκταση σε νέες αγορές.

5# Κάνε κάτι διαφορετικό: «Πέρυσι ξεκινήσαμε την παραγωγή αντηλιακών με βάση τα φρούτα», λέει η Kara Goldin. Εξηγώντας ότι τέτοιες κινήσεις σου δίνουν νέα ώθηση στα έσοδα. Αρκεί να κάνεις κάτι διαφορετικό. Η διαφοροποίηση δεν είναι μόνο ένας έξυπνος τρόπος για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση, αλλά επίσης κάνει την επιχείρησή ισχυρότερη και λιγότερο ευάλωτη στις μετατοπίσεις της αγοράς. Ναι, εμπεριέχει ρίσκο. Αλλά ποιος τα κατάφερε χωρίς ρίσκο;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 2 =