αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να επιβιώσεις, αν ο μεγαλύτερος πελάτης σου τα «σπάσει» μαζί σου: Ένας business γκουρού μιλά για το… τρομακτικό σενάριο

Πως να επιβιώσεις, αν ο μεγαλύτερος πελάτης σου τα «σπάσει» μαζί σου: Ένας business γκουρού μιλά για το… τρομακτικό σενάριο

Ίσως είναι μια σκέψη που έχεις και εσύ στο μυαλό σου, αν έχεις την δική σου επιχείρηση: Έχεις καταφέρει να βρεις τον μεγάλο πελάτη που τόσο ήθελες, και έχεις καταφέρει να κλείσεις μαζί του μια καλή συμφωνία που σου φέρνει σημαντικά έσοδα. Καταρχήν μπράβο για αυτό. Τι γίνεται όμως αν αυτός ο μεγάλος πελάτης αποφασίσει μια ημέρα να φύγει από εσένα;

Κανείς δεν είναι «μόνιμος» στον κόσμο της επιχειρηματικότητας. Και πρέπει να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις ακόμα και ένα τέτοιο… τρομακτικό σενάριο. Χωρίς να καταρρεύσει η επιχείρηση σου. Ο business γκουρού και ειδικός στο μάρκετινγκ, Neil Patel, παραθέτει την δική του τακτική στο βίντεο που θα δεις παρακάτω.

Όπως εξηγεί, τέτοια σενάρια μπορούν όντως να πραγματοποιηθούν στην επιχειρηματικότητα. Και φέρνουν «τριγμούς». Πως μπορείς να αντιμετωπίσεις μια τέτοια κατάσταση; Η τακτική του Neil Patel είναι συγκεκριμένη. Πρέπει να έχεις εργαστεί από πριν, και να καταφέρεις να «κλείσεις» επίσης τον μεγάλο ανταγωνιστή του «μεγάλου πελάτη» σου. Αφού, δηλαδή, θα έχεις κλείσει τον πρώτο, μετά θα μπορείς να χτυπήσεις την πόρτα του δεύτερου κι να πεις: ΟΚ, εμείς προσφέρουμε αυτά τα προνόμια στον ανταγωνιστή σας, θα θέλαμε να συνεργαστούμε και μαζί σας.

Μπορείς να κάνεις το ίδιο και με άλλες μεγάλες εταιρίες. Επίσης, αναζήτησε και μικρότερους πελάτες. Μπορεί να σου φέρουν λιγότερα έσοδα, αλλά αυτά θα είναι σημαντικά αν «σπάσει» μια μεγάλη συμφωνία. Α, και μην ξοδεύεις αλόγιστα τα χρήματα σου, κράτα στην άκρη κάποια κεφάλαια για τις «βροχερές» ημέρες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × two =