αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως μπορείς να διαχειριστείς τα διαλείμματα για να γίνεις πιο παραγωγικός (Γράφημα)

Πως μπορείς να διαχειριστείς τα διαλείμματα για να γίνεις πιο παραγωγικός (Γράφημα)

Παρόλο που οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, δεν αγαπούν ιδιαίτερα τα διαλείμματα των εργαζομένων, αυτά τα μικρά ή λίγο μεγαλύτερα «κενά» είναι πολύ χρήσιμα. Μπορούν να σε κάνουν πιο φρέσκο και παραγωγικό.

Φυσικά, παίζει ρόλο και το τι κάνεις κατά τη διάρκεια ενός break. Αν για παράδειγμα, έχεις μόνο 5 λεπτά, μπορείς να φας ένα υγιεινό σνακ ή να διαβάσεις ένα άρθρο. Αν έχεις 10 λεπτά, μπορείς να πιεις έναν καφέ. ‘Η αν έχεις πάνω από 10 λεπτά, θα ήταν καλύτερο να βγεις λίγο έξω και να μιλήσεις με φίλους και συναδέλφους.

Στο παρακάτω γράφημα που δημιούργησε η βρετανική Quid Corner, μπορείς να δεις αναλυτικά το πως ακριβός μπορείς να διαχειριστείς τα διαλείμματα σου. Και σίγουρα, δεν είναι καθόλου ασήμαντα.

https://d1h6819t8oqzfy.cloudfront.net/quid-corner/wp-content/uploads/2017/01/How-to-use-breaks-to-be-more-productive-1.png

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + 14 =