αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως μια ελληνική γαλακτοβιομηχανία καταφέρνει να νικά την κρίση και να αυξάνει τα κέρδη της κάθε χρόνο

Πως μια ελληνική γαλακτοβιομηχανία καταφέρνει να νικά την κρίση και να αυξάνει τα κέρδη της κάθε χρόνο




Σημαντικές ειδήσεις για την πορεία των μεγεθών του θεσσαλικού ομίλου των «Ελληνικών Γαλακτοκομείων» (ΤΥΡΑΣ – Όλυμπος) των αδερφών Τάκη και Μιχάλη Σαράντη, προκύπτουν από δηλώσεις του προέδρου της εταιρείας Τάκη Σαράντη στο το Κυριακάτικο Βήμα.

Παρά την κρίση που συνεχίζει να μαστίζει την ελληνική αγορά η πορεία του ομίλου παρουσιάζει έντονα ανοδική τάση, βασισμένη στις εξαγωγές των προϊόντων της στις παγκόσμιες αγορές ενώ τα εργοστάσια του εξωτερικού οδεύουν φέτος με άνοδο πωλήσεων που κυμαίνεται στο 50%.

Η πρόβλεψη για το 2017 δίνει «εκτόξευση» του τζίρου στα 340 εκ. ευρώ από τα 304 εκ. του 2016 με την κερδοφορία να αγγίζει τα 15 εκ. ευρώ έναντι 7,5 του 2016. Αξίζει μάλιστα να τονιστεί ότι παρά την συρρίκνωση της εγχώριας αγοράς η θεσσαλική επιχείρηση αύξησε και τον αριθμό των εργαζομένων της στην Ελλάδα από τα 626 άτομα το 2015 στα 728 σήμερα. Οι αντίστοιχοι αριθμοί στα τρία εργοστάσια του εξωτερικού σημείωσαν επίσης άνοδο από 481 σε 531, με το συνολικό προσωπικό που απασχολεί ο όμιλος να ανέρχεται στα 1.259 άτομα.

Το δημοσίευμα του «Βήματος» έχει ως εξής:

«Η ελληνική αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων υποφέρει. Η αιφνίδια συρρίκνωση που παρατηρήθηκε τους πρώτους μήνες του 2017 και απ’ ό,τι φαίνεται συνεχίζεται – έστω και αν παρουσιάζει μάλλον τάσεις σταθεροποίησης – διαμορφώνει ένα περιβάλλον κάθε άλλο παρά ευνοϊκό για την ανάπτυξη των εταιρειών του κλάδου.

«Η ανάπτυξη έρχεται από το εξωτερικό» τονίζει μιλώντας προς «Το Βήμα» ο πρόεδρος του ομίλου Τυράς κ. Δημήτρης Σαράντης, για αυτόν τον λόγο και η έμφαση του ομίλου είναι οι ευρωπαϊκές αγορές, όπου το success story του ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού συνεχίζεται.

«Κάνοντας σωστά τη δουλειά μας μπορούμε να κερδίσουμε πωλήσεις» συνεχίζει ο ίδιος. Πράγματι στη διάρκεια του 2017 οι προβλέψεις του ομίλου είναι πως οι πωλήσεις του εξωτερικού – περιλαμβάνονται οι εξαγωγές από την Ελλάδα και οι πωλήσεις των εργοστασίων του ομίλου στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία – θα ανέλθουν στα 150 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 50% έναντι του 2015.

Μάλιστα οι καθαρές εξαγωγές, αυτές δηλαδή που γίνονται από τα τρία ελληνικά εργοστάσια του ομίλου, αναμένεται να ανέλθουν στα 80 εκατ. ευρώ.

Η στρατηγική του ομίλου, όπως εξηγεί ο κ. Σαράντης, συνίσταται σε μια προσπάθεια «συντήρησης» των μεριδίων του ομίλου στην ελληνική αγορά όσο αυτή διανύει τη δύσκολη φάση της και υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στις ευρωπαϊκές αγορές, εκμεταλλευόμενος τη συγκυρία τόσο στο γιαούρτι όσο και στη φέτα.

Πηγή: Economy365.gr


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × two =