αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως κατάφερα να μην είμαι πάντα ‘απασχολημένος’. Και έφτασαν στην επιτυχία»: Ένας επιχειρηματίας λέει την εμπειρία του

«Πως κατάφερα να μην είμαι πάντα ‘απασχολημένος’. Και έφτασαν στην επιτυχία»: Ένας επιχειρηματίας λέει την εμπειρία του

Πολλοί άνθρωποι -ειδικά στον επιχειρηματικό κόσμο- πιστεύουν σε ένα πράγμα: Ότι για να φτάσεις στην επιτυχία πρέπει να δουλεύεις όλο και περισσότερο. Κάθε ημέρα, πολλές ώρες. Και ενώ η σκληρή δουλειά είναι πιθανότατα ένα κομμάτι στον δρόμο προς την επιτυχία, κάπου εκεί υπάρχει μια λεπτή γραμμή που δεν πρέπει να ξεπεράσεις: Δεν πρέπει να δουλεύεις συνεχώς.

Βλέπουμε πολλούς επιχειρηματίες που πέφτουν σε αυτή την παγίδα. Τρέχουν να τα προλάβουν όλα, και δουλεύουν συνεχώς. Σε μόνιμη βάση. Ο Jonathan Goodman είναι επιχειρηματίας και ιδρυτής αρκετών online projects που έχουν να κάνουν με το πεδίο του fitness. Έκανε και αυτός ίδιο λάθος κάποτε, όπως περιγράφει σε άρθρο του στο Entreprneur.com. Δούλευε συνεχώς. Ακόμα κι αν ένας πελάτης του ακύρωνε ένα ραντεβού, εκεινος θα έψαχνε άμεσα τρόπο για να γεμίσει το χρονικό κενό με άλλη δουλειά. Το αποτέλεσμα ήταν να μην έχει καθόλου προσωπική ζωή και ελεύθερο χρόνο.

«Χρειάστηκε πολύς χρόνος για να συνειδητοποιήσω ότι το να είμαι ‘απασχολημένος’ κάθε μέρα δεν θα με έφτανε εκεί που ήθελα πιο γρήγορα. Έτσι, σταμάτησα αυτή την τακτική, έδωσα προτεραιότητα στους πιο σημαντικούς τομείς εργασίας και περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου σε πράγματα που με κάνουν ευτυχισμένο. Το αποτέλεσμα; Περισσότερη επιτυχία στις επιχειρήσεις και υψηλότερη ποιότητα ζωής», λέει ο Jonathan Goodman.

Όπως εξηγεί, δουλεύοντας 14 ώρες κάθε ημέρα, κατάφερνε να κερδίζει αρκετά χρήματα. Όμως δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο στην ζωή του. Σε βάθος χρόνου τα χρήματα δεν αρκούν για να σε κάνουν χαρούμενο. Οι επιχειρηματίες είναι εύκολο «να τραβηχτούν σε πολλές κατευθύνσεις και να πάψουν να ξεχωρίζουν τι είναι πραγματικά σημαντικό και τι όχι».

«Η πιο σημαντική δεξιότητα που πρέπει να έχει ένας επιχειρηματίας: καλύτερη λήψη αποφάσεων», τονίζει ο ίδιος.

Αυτό δεν είναι πάντα εύκολο. Αλλά υπάρχουν κάποια «φίλτρα» που μπορούν να σε βοηθήσουν. Όταν βρίσκεσαι μπροστά σε μια εργασία, μπορείς να κάνεις κάποιες ερωτήσεις στον εαυτό σου, όπως λέει ο Jonathan Goodman. Για να ξεχωρίσεις τι είναι σημαντικό και τι όχι.

1# Αυτό θα επηρεάσει πραγματικά την επιχείρησή μου, την προσωπική ζωή μου ή την κοινωνία;

2# Μήπως ενεργώ συναισθηματικά ή παράλογα τώρα;

3# Θα αλλάξει αυτό που κάνω προς το καλύτερο;

4# Θα μπορώ να περνάω χρόνο με τους ανθρώπους που θέλω;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 + twelve =