αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως κάνουμε τους πελάτες μας να έρχονται ξανά και ξανά σε εμάς»: Εξηγεί η ιδρύτρια ενός brand

«Πως κάνουμε τους πελάτες μας να έρχονται ξανά και ξανά σε εμάς»: Εξηγεί η ιδρύτρια ενός brand

Το να έχεις κάποιον για πελάτη, για μια και μοναδική φορά, δεν έχει μεγάλη σημασία, αν είσαι επιχειρηματίας. Το ζητούμενο είναι να δημιουργήσεις ένα κοινό, το οποίο θα σε εμπιστεύεται και θα έρχεται σε εσένα ξανά και ξανά. Κάποιους σταθερούς πελάτες, με απλά λόγια.

Πως όμως μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο; Η νεαρή ιδρύτρια του brand ομορφιάς Miss A, Jean Baik, έχει τη δική της απλά τακτική. «Κάθε προϊόν που πουλάμε, κοστίζει 1 δολάριο. Έτσι είναι φυσικό να έχουμε κάποιους πελάτες που έρχονται σε εμάς πολλές φορές. Αλλά τους κάνουμε να επιστρέφουν σε εμάς, προσθέτοντας πάνω από 100 νέα προϊόντα κάθε εβδομάδα», λέει η ίδια μιλώντας στο Entrepreneur.com.

Και συνεχίζει: «Επίσης, προωθούμε τις νέες αφίξεις στο Instagram. Το να έχεις τη μεγαλύτερη ποικιλία από οποιοδήποτε άλλο κατάστημα, κάνεις τις πωλήσεις σου να αναπτυχθούν». Βλέπουμε λοιπόν, ότι η ανανέωση των προϊόντων παίζει σημαντικό ρόλο, ενώ πρέπει παράλληλα να χρησιμοποιείς τις νέες τεχνολογίες ως «εργαλείο».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 2 =