αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως η απειρία μπορεί να σε φτάσει στην μεγάλη επιχειρηματική επιτυχία: Εξηγεί ο Richard Branson

Πως η απειρία μπορεί να σε φτάσει στην μεγάλη επιχειρηματική επιτυχία: Εξηγεί ο Richard Branson

Μια ιστορία από τα παλιά, θυμήθηκε ο Richard Branson, σε blog post του. Γύρισε τον χρόνο πολύ πίσω. Τότε που ίδρυσε την Virgin. «Μία από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που με ρωτούν είναι: Πώς πήρε η Virgin το όνομά της», λέει αρχικά. Και στη συνέχεια αποκαλύπτει: «Η απάντηση είναι απλή. Οι φίλοι μου και εγώ καθόμασταν και σκεφτόμασταν ονόματα. Μια κοπέλα πρότεινε το Virgin, γιατί “ήμασταν όλοι παρθένοι στην επιχειρηματικότητα”. Ήταν αλήθεια. Μας άρεσε και κόλλαγε».

Όπως λέει ο Branson, πολλοί άνθρωποι που ξεκινούν για πρώτη φορά κάτι επιχειρηματικό, θεωρούν ότι η απειρία και η  αφέλεια τους, είναι αδυναμία. «Στην πραγματικότητα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα», τονίζει.

«Όλοι είναι ‘παρθένοι’ στην επιχειρηματικότητα, όταν ξεκινούν», λέει ο Mr Virgin. Είναι καλό. Διότι δεν ξέρεις τους ‘κανόνες’, άρα δεν τους ακολουθείς. Στον ίδιο δρόμο είχε πορευτεί και ο νεαρός Branson κάποτε. «Δεν επηρεαζόμασταν από τον ‘σωστό’ τρόπο για να κάνουμε τα πράγματα. Τα κάναμε με τον δικό μας τρόπο και έτσι άνοιξε μια θαυμάσια πορεία προς την επιτυχία», σημειώνει.

Δίνει και στην συμβουλή του: Οι νέοι, όπως λέει, δεν πρέπει να μένουν στις εμπειρίες των άλλων. Πρέπει να βγαίνουν έξω και να μάθουν μόνοι τους το πως λειτουργούν τα πράγματα. Και, γιατί όχι, να βρουν επίσης νέα μονοπάτια. «Θα το διασκεδάσετε πολύ περισσότερο», καταλήγει ο Richard Branson.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − seven =