αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως ένα brand δημιούργησε το hashtag #WellTravelled και προσέλκυσε εκατομμύρια ανθρώπους

Πως ένα brand δημιούργησε το hashtag #WellTravelled και προσέλκυσε εκατομμύρια ανθρώπους

Το έχουμε ξανά πει: Όσοι αξιοποιούν τα social media στην εποχή μας, έχουν μια «χρυσή» ευκαιρία για να φτάσουν στην επιχειρηματική επιτυχία. Κάτι που πριν κάποια χρόνια δεν υπήρχε. Σε αυτόν τον digital δρόμο, κινήθηκε και η Herschel Supply. Ένα brand που διαθέτει νεανικά ρούχα και αξεσουάρ.

Τι ακριβώς σκέφτηκαν οι άνθρωποι της εταιρίας; Δημιούργησαν το hashtag #WellTravelled. Το αποτέλεσμα ήταν να προσελκύσουν εκατομμύρια χρήστες που ταξίδευαν και ανέβαζαν τις φωτογραφίες τους στα social media. Κάπως έτσι, το brand τους έγινε viral.

Δύο από τα στελέχη της εταιρίας, μίλησαν στο hootsuite.com. Πρόκειται για την community manager, Sheila Lam, και τον global marketing director, Mikey Scott. Οι ίδιοι εξηγούν πως έφτασαν σε αυτή την «next generation» επιλογή.

«Το hashtag #WellTravelled ήταν ένας τρόπος… διαφυγής μέσω του Instagram για εμάς. Μπορούμε να δείξουμε όχι μόνο το που πηγαίνουν τα προϊόντα μας, αλλά και τις ιστορίες των ανθρώπων πίσω από αυτά» λένε τα τα δύο στελέχη της Herschel Supply.

Όταν ξεκίναγαν πριν μερικά χρόνια, έπεσαν πάνω στην εξάπλωση του Instagram. Και αμέσως κατάλαβαν ότι αυτή είναι μια πλατφόρμα που έπρεπε να χρησιμοποιήσουν για να έρθουν πιο κοντά στους χρήστες. «Ξεκινήσαμε να δείχνουμε ταξίδια, μέσα από τους χρήστες μας. Φτιάξαμε το #WellTravelled και τώρα δημιουργήσαμε επίσης το #CityLimitless. Έτσι έγινε ένα travel vibe που εξαπλώθηκε» σημειώνουν.

Παράλληλα απαντούν και στην ερώτηση, γιατί δεν επέλεξαν να βάλουν το όνομα του brand τους, στο hashtag. Όπως λένε, αυτό που θέλανε να δημιουργήσουν είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από την μάρκα τους. Και όχι απλά να κάνουν μια διαφήμιση. «Αυτό είναι το καταπληκτικό» τονίζουν τα δύο στελέχη. Το #WellTravelled έχει πάνω από 2 εκατ. hashtags, ενώ η Herschel Supply 250.000. Ένα hashatag σου επιτρέπει να προσελκύσεις χρήστες, χωρίς να αναφέρεται το όνομα της εταιρίας σου σε αυτό.

Όσο για το πόσο μεγάλα είναι πλέον τα social media του εν λόγω brand; Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί: στο Instagram διαθέτει 894 χιλιάδες followers και στο Facebook Page ξεπερνά τα 635.000 Likes.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + eleven =