αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέφτουν οι υπογραφές για τα 42 νέα αεροσκάφη της Aegean

Πέφτουν οι υπογραφές για τα 42 νέα αεροσκάφη της Aegean

Σε διάστημα 30 έως 45 ημερών, από σήμερα, αναμένεται η Aegean να υπογράψει το τελικό συμφωνητικό με την Airbus για την παραγγελία έως 42 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo, όπως ανέφερε, κατά τη χθεσινή γενική συνέλευση, ο αντιπρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης.

Αναφερθείς στην πορεία της Aegean το 2017, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Γερογιάννης, σημείωσε ότι τo 2017 έκλεισε με θετικές επιδόσεις για τον αερομεταφορέα που εμφάνισε ιστορικά υψηλές πληρότητες λόγω και της αποτελεσματικότερης αξιοποίησης του στόλου των 58 αεροσκαφών. Η Aegean μετέφερε 13,2 εκατ. επιβάτες, ήτοι 6,6% περισσότερους σε σχέση με το 2016, μέσω ενός δικτύου 145 προορισμών σε 40 χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Η αύξηση της κίνησης, όπως σημείωσε, σχετίζεται με τις υψηλότερες πληρότητες που πέτυχε η Aegean.

Τα νέα αεροσκάφη

Η αύξηση της τιμής του πετρελαίου, όπως ανέφερε ο κ. Βασιλάκης, φανερώνει την αναγκαιότητα της συγκεκριμένης επένδυσης, συνολικής αξίας τιμοκαταλόγου ύψους 5 δισ. δολαρίων. Κι αυτό επειδή τα συγκεκριμένα αεροσκάφη, που θα παραληφθούν σταδιακά από το 2020, επιτρέπουν, κατά μέσο όρο, εξοικονόμηση καυσίμου σε ποσοστό της τάξης του 15%.

“Λόγω της μικρότερης κατανάλωσης καυσίμου, τα αεροσκάφη θα έχουν ακτίνα δράσης περίπου μίας ώρας πτήσης παραπάνω από αυτή που έχουμε τώρα. Άρα θα μπορούμε να καλύψουμε προορισμούς με εμπορικό ενδιαφέρον που δεν καλύπτουμε σήμερα” σημείωσε.

Εκτίμησε ότι ο αριθμός των ιδιόκτητων αεροσκαφών θα αυξηθεί, αλλά αυτό δεν έχει ακόμη αποφασιστεί από το διοικητικό συμβούλιο της εισηγμένης.

Σχετικά με τις διαπραγματεύσεις που προηγήθηκαν της οριστικοποίησης της συναλλαγής, ανέφερε ότι η εταιρεία έφτασε πολύ κοντά στο να αποδεχτεί πρόταση της αμερικανικής Boeing, ενώ οι συζητήσεις με τις δύο κατασκευάστριες εταιρείες (Airbus και Boeing) υπήρξαν επιβεβλημένες με στόχο την διασφάλιση καλών όρων.

Και πρόσθεσε πως το γεγονός ότι ο στόλος της Aegean αποτελείται από Airbus δεν μπορούσε να προεξοφλήσει την επιλογή του γαλλικού ομίλου. Άλλωστε, έως το 2011 ο στόλος της Aegean είχε αεροσκάφη Boeing, ενώ το 2007 δεν διέθετε αεροπλάνα Airbus.

Για την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, η επίδραση αναμένεται να είναι περιορισμένη, καθώς η εταιρεία έχει προαγοράσει, για τη φετινή χρονιά, ποσότητα που καλύπτει το 55%-58% των αναγκών της σε καύσιμο.

Αναφορικά με τον ανταγωνισμό στην αεροπορική αγορά, σημείωσε ότι η Aegean επενδύει σταθερά στην εξωστρέφεια, έχοντας διπλασιάσει, από την αρχή της κρίσης, έως τώρα, τον τζίρο και τους επιβάτες.

Σήμερα, “σχεδόν το 80% του κύκλου εργασιών προέρχεται από πτήσεις εξωτερικού, όταν το μέγεθος αυτό ήταν στο 60% πριν από την κρίση” ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 2 =