αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε tips για να κάνεις την μικρή online επιχείρηση σου να δείχνει μεγαλύτερη

Πέντε tips για να κάνεις την μικρή online επιχείρηση σου να δείχνει μεγαλύτερη

Είχε την «καταπληκτική ιδέα», την έκανες πράξη και τώρα ήδη η online επιχείρηση σου κάνει τα πρώτα της βήματα. Είναι πολύ πιθανό μάλιστα, ήδη να έχουν αρχίσει να έρχονται κάποια πρώτα αποτελέσματα. Για να πας ένα βήμα παρακάτω όμως, ίσως υπάρχει ένα πρόβλημα: Η online επιχείρηση σου φαίνεται μικρή, για όσους την βλέπουν από έξω.

Και ενώ στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις μικρές επιχειρήσεις, μερικές φορές η «εικόνα» μπορεί να κάνει τη διαφορά. Σκέψου, τι εντύπωση θα σχημάτιζες εσύ αν έβλεπες την επιχείρηση σου από έξω; Κάποιες μικρές online εταιρίες, ακόμα κι αν λειτουργούν σωστά, δεν το επικοινωνούν σωστά. Και έτσι δείχνουν απροετοίμαστε και άπειρες.

Ψυχραιμία. Όπως σημειώνει το αμερικανικό Entrepreneur.com, υπάρχουν 5 πρακτικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, έτσι ώστε η online επιχείρηση σου να δείχνει μεγαλύτερη. Και σίγουρα πιο επαγγελματική.

1- Χρησιμοποίησε ένα virtual office

Δεν υπάρχει τίποτα κακό, στο να εργάζεσαι από το δωμάτιο σου, το διαμέρισμα σου ή το γκαράζ σου. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείς χρήματα και μπορείς να διαθέτεις όσους πόρους έχεις για να αναπτύξεις την επιχείρηση σου. Αλλά τι γίνεται όταν πρέπει να κάνεις μια συνάντηση με έναν μεγάλο πελάτη ή με έναν υποψήφιο επενδυτή; Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο, να πραγματοποιήσεις ένα τέτοιο meeting στο προσωπικό σου δωμάτιο. Αυτό που μπορείς να κάνεις, σύμφωνα με το Entrepreneur.com, είναι να μισθώσεις ένα virtual office για μερικές ημέρες ή έναν μήνα. Επειδή κάτι τέτοιο δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει στην Ελλάδα, έχουμε κι άλλη επιλογή: τους co-working χώρους που υπάρχουν στη χώρα μας, μερικούς από τους οποίους μπορείς να δεις στο αφιέρωμα του It’s Possible.

2- Φτιάξε ένα επίσημο email

Το website σου λέει πολλά για το brand σου. Υπάρχει όμως κάτι που παραβλέπουν αρκετοί νέοι επιχειρηματίες. Παρόλο που βρίσκουν ένα καλό domain και φτιάχνουν ένα σωστό site, ξεχνούν να φτιάξουν ένα επαγγελματικό email που να παραπέμπει στο domain. Να είναι π.χ. 123@yourdomain.com. Αντί για αυτό, συνεχίζουν να έχουν ένα gmail ή Yahoo. Πράγμα το οποίο δεν δείχνει και πολύ επαγγελματικό.

3- Καλά εμπορικά σήματα

Εδώ μάλλον πρέπει να πληρώσεις κάτι. Εκτός αν έχεις ειδικές γνώσεις. Είναι απαραίτητο, ακόμα κι αν έχεις μια νέα επιχείρηση, να διαθέτει αυτή ωραία εμπορικά σήματα. Ένα καλό λογότυπο, καλές εικόνες και γραφικά. Στο offline κομμάτι, φρόντισε να φρόντισε να φτιάξεις επαγγελματικές κάρτες και να έχεις επίσης υλικά παρουσίασης.

4- Ανέπτυξε τα social media της εταιρίας

Όταν οι άνθρωποι θέλουν να ψάξουν πληροφορίες για την επιχείρηση σας και να δουν ποιοι είστε και τι κάνετε, σίγουρα θα ελέγξουν τα social media που διαθέτει. Αν δουν ότι έχετε 37 likes στην FB Pages θα είναι αρκετά επιφυλακτικοί. Αντίθετα, αν δουν ότι έχετε 10.000 likes, τότε υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να σας πάρουν στα σοβαρά. Εδώ είναι σημαντικό να είστε συνεπείς, για να δημιουργήσετε κοινό. Δεν γίνεται να κάνεις αναρτήσεις 5 φορές την ημέρα και ξαφνικά να μην ποστάρεις τίποτα για 2 εβδομάδες. Επίσης, σίγουρα θα κάνει πιο γρήγορη την ανάπτυξη, αν διαθέσεις ένα μπάτζετ για τα social media και τις λεγόμενες χορηγούμενες αναρτήσεις.

5- Χρησιμοποίησε εργαλεία αυτοματοποίησης

Ένα από τα θετικά που έχουμε στην εποχή του ίντερνετ, είναι ότι πλέον υπάρχουν πολλά εργαλεία αυτοματοποίησης (automation tools). Πολλά από αυτά είναι δωρεάν ή εξαιρετικά προσιτά. Τα περισσότερα σου δίνουν τη δυνατότητα να διαχειριστείς πράγματα ευρύτερης κλίμακας χωρίς να ξοδεύεις πολλά λεφτά και χρόνο. Τέτοιες εργασίες μπορεί να περιλαμβάνουν το κομμάτι του project management ή των social media. ΕΔΩ μπορείς να δεις μερικά από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + 3 =