αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε λόγοι για τους οποίους πρέπει να λες περισσότερα «όχι» από ότι «ναι», στις επιχειρήσεις

Πέντε λόγοι για τους οποίους πρέπει να λες περισσότερα «όχι» από ότι «ναι», στις επιχειρήσεις

Ως επιχειρηματίας, ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα που πρέπει να μάθεις, είναι το πότε πρέπει να λες «όχι». Όπως σημειώνει το αμερικανικό site Influenctive.com, στην αρχή λες σε όλα «ναι». Αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά. Γιατί στην πραγματικότητα θα καταλάβεις γρήγορα, σε τι αξίζει να σπαταλάς τον χρόνο σου και σε τι όχι.

Στη συνέχεια θα πρέπει να ιεραρχήσεις τους στόχους και τις φιλοδοξίες που έχεις. Με το να λες «ναι» σε όλα, στην ουσία αποπροσανατολίζεσαι. Είναι το λεγόμενο «κόστος ευκαιρίας» που υπάρχει πάντα. Με το να λες «ναι» σε κάτι, τελικά λες «όχι» σε κάτι άλλο. Αφού ο χρόνος δεν φτάνει για όλα.

Παρακάτω ακολουθούν 5 λόγοι, για τους οποίους πρέπει να λες περισσότερα «όχι» από ότι «ναι» στις επιχειρήσεις.

1- Λέγοντας «ναι» σε όλα είναι μια κοντόφθαλμη λογική: Πολλοί άνθρωποι λένε «ναι» σε πράγματα που δεν τους ενθουσιάζουν. Είτε επειδή χρειάζονται έσοδα, είτε επειδή θεωρούν ότι πρέπει να πάρουν τα πάντα, από οτιδήποτε βρίσκεται στον δρόμο τους. Αυτό είναι μια κοντόφθαλμη λογική. Θα πρέπει να φτιάξεις ένα μακροπρόθεσμο πλάνο, για να φτάσεις εκεί που θες. Με τις απαραίτητες κινήσεις που θα περιλαμβάνει αυτό.

2- Αν δεν είστε ενθουσιασμένοι στην αρχή, μάλλον δεν θα είστε ποτέ: Αν δεν σου αρέσει ενα project στην αρχή, πιθανότατα αυτό δεν θα αλλάξει. Θυμήσου το «κόστος ευκαιρίας»: Αν πεις «ναι» σε πολλά πράγματα που δεν σε ενθουσιάζουν, τι θα γίνει όταν έρθουν αυτά που πραγματικά θα σου αρέσουν;

3- Τα μικρότερα projects, κοστίζουν περισσότερο: Ένας μέντορας έχει πει «Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι είναι γρήγορο και εύκολο, τελικά είναι μακροπρόθεσμο και δύσκολο». Τα μικρά projects μπορεί να σας πάρουν τον περισσότερο χρόνο. Να ενημερώνεσαι για τον χρόνο που απαιτείται για κάθε νέα δουλειά και όχι μόνο για τα έσοδα.

4- Η αξία σου στηρίζεται στην αποκλειστικότητα: Οι άνθρωποι έχουν την τάση να ξεχνούν γιατί συνήθως τα μεγάλα brands δουλεύουν σωστά. Έχει να κάνει με την μαγική λέξη αποκλειστικότητα. Για να το χτίσετε αυτό, πρέπει να λένε «όχι» σε πολλές προτάσεις που σας γίνονται. Έτσι θα αυξήσετε την αξία σας. Γιατί πολύ απλά δεν θα «δουλεύετε με τον καθένα».

5- Εξελίξου σε αυτό που θες: Αν για παράδειγμα θες να είσαι ένας designer, αλλά αναλαμβάνεις συνεχώς projects για copywriters, πότε ακριβώς θα εξασκηθείς πάνω στον σχεδιασμό; Μάλλον ποτέ. Πολλοί άνθρωποι πέφτουν σε αυτή την παγίδα. Δεν γίνεται να τα κάνεις όλα. Αν θες πραγματικά να γίνεις σπουδαίος στο πεδίο σου, πρέπει να απορρίπτεις προτάσεις που αποκλείουν από εκεί. Έτσι θα επενδύσεις στα projects που πραγματικά σε ενδιαφέρουν και θα εξελιχτείς και εσύ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − four =