αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠέντε λόγοι για να φτιάξεις ένα Facebook Group για την επιχείρηση σου

Πέντε λόγοι για να φτιάξεις ένα Facebook Group για την επιχείρηση σου



Στην εποχή των social media, ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουν οι νέοι επιχειρηματίες, είναι να δημιουργήσουν μια Facebook Page για την εταιρία τους. Έτσι ώστε να μαζέψουν ένα κοινό, και να το ενημερώνουν με διάφορα νέα που αφορούν την επιχείρηση ή να αναρτούν γενικότερο περιεχόμενο.

Μια τακτική που δεν είναι απαραίτητα κακή, ωστόσο για να πραγματοποιηθεί σωστά χρειάζεται κάποιο μπάτζετ έτσι ώστε να κάνεις «χορηγούμενα posts». Με στόχο οι αναρτήσεις να φτάνουν πιο εύκολα μπροστά στα μάτια των χρηστών. Πολλοί επιχειρηματίες λοιπόν, φτιάχνουν απλά μια FB Page, δεν επενδύουν χρήματα σε αυτή, δεν βλέπουν σημαντικά αποτελέσματα και εγκαταλείπουν το Facebook.

Αντί για αυτό, μπορείς να κάνεις μια άλλη έξυπνη κίνηση: Να δημιουργήσεις ένα Facebook Group για την επιχείρηση σου. Με στόχο να φτιάξεις μια κοινότητα ατόμων που ενδιαφέρεται για το project σου. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει τους 5 λόγους για τους οποίους αξίζει να φτιάξεις ένα τέτοιο Group.

1# Περισσότερη προσωπική επαφή: Στις επιχειρηματικές Facebook Pages, οι χρήστες αλληλεπιδρούν με μια εταιρία ή ένα logo. Αντίθετα, στα Groups υπάρχει πιο προσωπική επαφή. Μπορείς να απαντάς προσωπικά στο κοινό και να δημιουργείς μεγάλες και ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Είναι σίγουρο ότι θα αρέσει και στους χρήστες.

2# Εστίασε την προσοχή σε ένα post:  Υπάρχει η δυνατότητα να καρφιτσώσεις μια σημαντική ανάρτηση στην κορυφή του Group, έτσι ώστε να το βλέπει ο κάθε χρήστες που μπαίνει εκεί. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα Groups λειτουργούν και λίγο σαν forums, όπου οι χρήστες μεταβαίνουν εκεί συχνά, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι ένα post στην κορυφή του Group θα το δουν πολλά άτομα. Μπορείς εκεί να τους καλείς να δράσουν στοχευμένα, για παράδειγμα αγοράζοντας κάτι σε προσφορά από την εταιρίας σου.

3# Λάβετε άμεσα feedback μέσω των polls: Τα Groups αποτελούν μια εξαιρετική πηγή άμεσου feedback, και αν καταφέρεις να συγκεντρώσεις από την αρχή ένα εξειδικευμένο κοινό, θα λάβεις σημαντικές συμβουλές. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να φτιάξεις ένα Poll και να ρωτήσεις τους χρήστες ότι θέλεις.

4# Ανακοίνωση προσφορών: Όπως είπαμε και πριν, τα Groups είναι μια καλή επιλογή για να ανακοινώνεις προσφορές. Τα νέα… φτάνουν κατευθείαν στο κοινό που θέλεις και είναι πιθανό να δεις άμεσα αποτελέσματα. Ενώ μπορεί να υπάρξει και διάδοση.

5# Δημιουργία εμπιστοσύνης: Επειδή ακριβώς με όλες αυτές τις διαδικασίες, δημιουργείται μια καλή επικοινωνία μέσα στην Ομάδα, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρξει μια σχέση εμπιστοσύνης με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, όσο περνά ο καιρός, και κάνοντας τις κατάλληλες κινήσεις, θα δεις ακόμα πιο έντονα τα οφέλη που προσφέρει ένα FB Group.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + sixteen =