αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε λάθη που κάνουν ακόμα και οι πιο μεγάλοι leaders με τους εργαζομένους τους

Πέντε λάθη που κάνουν ακόμα και οι πιο μεγάλοι leaders με τους εργαζομένους τους

Είναι πολύ πιθανό, να έχεις πέσει κι εσύ σε ένα κακό αφεντικό. Εδώ θα πρέπει να σκεφτείς κάτι: Όλοι κάνουν λάθη. Ακόμα και οι εργοδότες. Ακόμα και οι πιο μεγάλοι leaders. Βέβαια, αυτοί που είναι πραγματικά σπουδαίοι, μαθαίνουν από τα λάθη τους και δεν τα επαναλαμβάνουν.

Κοιτούν να λύσουν έναν πρόβλημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς να κάνουν δύσκολη την ζωή της ομάδας τους. Θέλουν πάντα να ακολουθούν την καλύτερη στρατηγική. Το inc.com ανοίγει το παραπάνω θέμα. Και σημειώνει τα 5 λάθη που κάνουν ακόμα και μεγάλοι leaders, με τους εργαζομένους τους. Ίσως πρέπει να τα δεις, να τα σημειώσεις και να τα αποφύγεις, όταν δημιουργήσεις το δικό σου project.

1- Δεν ακούνε τους εργαζομένους: Μπορείς να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα, ακούγοντας τους εργαζομένους σου. Κάποιοι πέφτουν στην παγίδα και δεν το κάνουν. Έτσι, από την μια δεν μπορούν να εντοπίσουν δυσλειτουργίες που πιθανόν να υπάρχουν στην επιχείρηση, ενώ από την άλλη κάνουν τους εργαζομένους να νιώθουν ότι δεν έχουν «φωνή». Μια καλή λύση, είναι να οργανώνεις ως leader κάποιες συνεντεύξεις μαζί τους, στις οποίες θα σου παραθέτουν τη γνώμη και τα σχόλια τους για το πως λειτουργεί καθημερινά η εταιρία.

2- Μη παροχή επαρκών πληροφοριών στους εργαζομένους: Οι πραγματικά μεγάλοι ηγέτες ενημερώνουν τους υπαλλήλους τους, όταν υπάρχουν αλλαγές. Τους λένε όσα περισσότερα μπορούν, όσο πιο γρήγορα μπορούν, για να αποφύγουν μια πτώση στο ηθικό. Λένε στους εργαζομένους τα θετικά και τα αρνητικά μιας στρατηγικής, έτσι ώστε να αποφύγουν τις δυσάρεστες εκπλήξεις. Υπάρχουν αρκετοί leaders που είναι αδύναμοι επικοινωνιακά σε αυτό. Και είναι ένα σημαντικό πράγμα.

3- Δεν κοουτσάρουν τους εργαζομένους: Στα σπορ, βλέπουμε τους αθλητές να έχουν έναν προπονητή. Αλλά στην επιχειρηματικότητα, το κοουτσάρισμα, δυστυχώς, δεν είναι τόσο συχνό. Όσο σπουδαίοι κι αν είναι κάποιοι leaders, συνήθως δεν έχουν το χρόνο ή την γνώση για να το κάνουν. Ωστόσο, είναι μια πολύ χρήσιμη διαδικασία. Έτσι μπορείς να ανεβάσεις το επίπεδο της ομάδας, και να πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα, πιο σύντομα.

4- Δεν λένε μπράβο: Πολλοί ηγέτες παραμελούν να δείξουν την εκτίμηση τους προς τους εργαζομένους τους. Δεν λένε μπράβο. Στις επιχειρήσεις δεν μετρούν μόνο οι ικανότητες και το όραμα του leader. Παίζει ρόλο και η δύναμη που προέρχεται από την ομάδα. Πρέπει να την εκτιμάς. Και να το λες ανοιχτά.

5- Κλείνουν την «πόρτα»: Είναι πολύ χρήσιμο -τακτικά και επικοινωνιακά- να συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στις αποφάσεις που λαμβάνει ο leader. Δεν το κάνουν όλοι. Είναι όμως μια καλή τακτική που «μικραίνει» τις αποστάσεις μέσα σε μια εταιρία. Και κάνει τους εργαζομένους να νιώθουν ότι πορεύονται όλοι μαζί -και ο leader- προς τον ίδιο στόχο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − six =