αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Global Partner της Alibaba στην Ελλάδα, μίλησε για όλα γύρω από τη διάσημη πλατφόρμα

Ο Global Partner της Alibaba στην Ελλάδα, μίλησε για όλα γύρω από τη διάσημη πλατφόρμα

Για όλη την λειτουργία της Alibaba και το πώς κάποιος μπορεί να επωφεληθεί από αυτή, μίλησε ο CEO της LineGroup, Πάρης Παναγιωτίδης. Σημειώνεται, ότι η συγκεκριμένη εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη, είναι ο επίσημος Global Partner της Alibaba στην Ελλάδα. Το It’s Possible βρέθηκε στο συνέδριο «B2B & B2C Εξαγωγές μέσω Digital» και παρακολούθησε ολόκληρη την παρουσίαση.

Ο Πάρης Παναγιωτίδης αρχικά αναφέρθηκε στο δικό του story και το πώς ακριβώς άρχισε την ενασχόληση του με την Alibaba. Όταν ο ίδιος ήταν φοιτητής, σπούδαζε μακριά από την πόλη του και λόγω ενός προβλήματος υγείας του πατέρα του, αναγκάστηκε να επιστρέψει στην βάση του την Θεσσαλονίκη και να αναλάβει τις δύο εταιρίες των γονιών του. Η μια επιχείρηση αφορά τον εξοπλισμό καταστημάτων και η άλλη σχετίζεται με συστήματα θέρμανσης.

Κάπου εκεί συνειδητοποίησε ότι… μάλλον κάτι δεν γινόταν καλά. Αφού οι πελάτες δεν ήταν τόσοι πολλοί σε αριθμό. Έτσι άρχισε να «πειραματίζεται» με την Alibaba έτσι ώστε να αναπτύξει τις εταιρίες. «Όλοι οι φίλοι και συνεργάτες γελούσαν τότε μαζί μου. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν το πως θα κάνω εξαγωγές, χρησιμοποιώντας μια επιχείρηση με μηδενικό background σε αυτό το κομμάτι. Ενώ και τα Αγγλικά μου τότε ήταν σε μέτριο επίπεδο» είπε ο Πάρης Παναγιωτίδης. Τελικά όμως τα κατάφερε. Και στη συνέχεια μπόρεσε μάλιστα να φέρει και την διάσημη πλατφόρμα στην Ελλάδα.

«Ιδρύθηκε στην Κίνα, δημιουργήθηκε για τον κόσμο», σημείωσε ο CEO της LineGroup αναφορικά με την Alibaba.

Πλέον, οι προμηθευτές που βλέπουμε στην πλατφόρμα είναι από όλο τον πλανήτη και το ίδιο ακριβώς ισχύει για τους αγοραστές. Στόχος της Alibaba είναι ουσιαστικά να λειτουργήσει ως «πύλη» για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να κάνουν εξαγωγές. Κάτι που ισχύει πλέον και για τις ελληνικές εταιρίες.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, η Alibaba είναι ο φθηνότερος τρόπος για να κάνεις κάτι τέτοιο. Αφού, για παράδειγμα, η παρουσία σε μια σχετική έκθεση κοστίζει πολύ παραπάνω. «Ενώ υπάρχουν και πολύ περισσότεροι αγοραστές», όπως είπε χαρακτηριστικά ο Πάρης Παναγιωτίδης. Από την άλλη, ένα μειονέκτημα της Alibaba, είναι ότι η επικοινωνία δεν γίνεται face to face όπως σε μια έκθεση. Γίνεται συνήθως μέσω email ή τηλεφώνου.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ήταν επίσης έντονη η συμμετοχή του κοινού, αφού πολλοί από τους παρευρισκόμενους έκαναν ερωτήσεις για το πώς μπορούν και οι ίδιοι να μπουν στην πλατφόρμα, αλλά και το πώς μπορούν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Η παρουσίαση έκλεισε με live αναζήτηση προϊόντων στην Alibaba, σύμφωνα με τις προτάσεις που έκανε το κοινό.

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να βρουν αναλυτικές πληροφορίες στο επίσημο site της LineGroup ή σε αυτό της Alibaba.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + 6 =