αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ businessman Seth Godin λέει μέσα σε 5 λέξεις το πως θα αποκτήσεις μεγάλο κοινό

Ο businessman Seth Godin λέει μέσα σε 5 λέξεις το πως θα αποκτήσεις μεγάλο κοινό




Πολλές φορές, τα μεγάλα συμπεράσματα μπορούν να βγουν μέσα από μόλις λίγες λέξεις. Αυτό κάνει ο επιχειρηματίας, συγγραφέας και γκουρού του μάρκετινγκ, Seth Godin. Μπορεί να έχει γράψει 18 βιβλία, όμως σε ένα νέο post στο blog του, λέει το τι (δεν) πρέπει να κάνεις, έτσι ώστε να δημιουργήσεις ένα μεγάλο κοινό και να φτάσεις στην επιτυχία.

Είναι ο τίτλος του άρθρου του: «Το εγωκεντρικό μάρκετινγκ δεν διαρκεί».

Μέσα σε μόλις 5 λέξεις, ο Godin εξηγεί τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσεις. «Αν βοηθά εσένα και όχι το πελάτη σου, γιατί να νοιαστεί;» τονίζει. Τι εννοεί με απλά λόγια ο γνωστός επιχειρηματίας: Όταν παρουσιάζεις ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, δεν πρέπει να μιλάς για το… πόσο καταπληκτικά το έχεις φτιάξεις. Κανείς δεν νοιάζεται για το πόσο καταπληκτικός είσαι εσύ, ως δημιουργός.

Αντίθετα, αυτό στο οποίο πρέπει να εστιάσεις, είναι το πως το project σου, θα κάνει καλύτερη την ζωή των ανθρώπων. Μίλα για το πρόβλημα που λύνει. Όταν θέλεις να έχεις μια μακροπρόθεσμη επιτυχία, τότε μάλλον πρέπει να κινηθείς σε αυτό τον δρόμο.

Σας θυμίζει κάτι; Ναι, παρόμοια τακτική ακολουθεί και η Apple όλα αυτά τα χρόνια. Ο τεχνολογικός γίγαντας, πάντα εστιάζει στο πως τα προϊόντα που παράγει, κάνουν καλύτερη τη ζωή των πελατών του. Ακόμα και τότε που τις παρουσιάσεις έκανε ο Steve Jobs, πάντα μίλαγε ανθρωποκεντρικά, μίλαγε για τα προβλήματα που λύνει π.χ. το iPhone, και δεν έμενε σε «ψυχρές» τεχνολογικές παρουσιάσεις.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six − four =