αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Όμιλος των Goody’s μόλις απέκτησε… την δική του πίτσα

Ο Όμιλος των Goody’s μόλις απέκτησε… την δική του πίτσα

O όμιλος με το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο σημάτων στην μαζική εστίασης, αυτός της Vivartia, παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες το νέο του concept στον χώρο του σνακ. Πρόκειται για το Megusto Italiano που όπως προδίδει και το όνομα του επικεντρώνεται στην ιταλική κουζίνα. Η αρχή έγινε από τον χώρο αναχωρήσεων του αεροδρομίου των Χανίων και καθώς η Vivartia είναι ανάμεσα στους συνεργάτες της Fraport δεν αποκλείεται να το δούμε σύντομα και σε άλλα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

AdTech AdΠέρα από την πίτσα που είναι ο βασιλιάς του Megusto Italiano την γκάμα του φαγητού πλαισιώνουν σαλάτες και σάντουιτς με βάση ιταλικά ψωμιά όπως panini και ciabata. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί παράλληλα στον τομέα του καφέ καθώς αλλά και στα γλυκά όπου πρωταγωνιστούν τα bomboloni, οι παραδοσιακοί ιταλικοί γεμιστοί λουκουμάδες καθώς και τα σισιλιάνικα cannoli.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της: όντας o βασικότερος συνεργάτης της Fraport στην ανάπτυξη και διαχείριση των σημείων εστίασης, ο Όμιλος Goody’s-Everest συμμετέχει ενεργά στο ιδιαίτερα απαιτητικό έργο του εκσυγχρονισμού των περιφερειακών αεροδρομίων. Σε αυτά τα πλαίσια, πέραν της – μερικές φορές ριζικής – ανακαίνισης των υπαρχόντων σημείων everest και Flocafe Espresso Room, προχωρά και στην ανάπτυξη νέων concepts ειδικά σχεδιασμένων για αεροδρόμια ώστε να καλύψει τις ανάγκες του εγχώριου αλλά και ξένου επιβατικού κοινού. Το νέο concept “Megusto Italiano” έχει ήδη τύχει της αποδοχής των επισκεπτών του αεροδρομίου των Χανίων, ενώ αναμένεται σύντομα να «ταξιδέψει» και σε άλλα αεροδρόμια.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Goody’s-Everest, κ. Ανδρέας Τσουκάλης, δήλωσε σχετικά με το νέο εγχείρημα: «Οι συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και ιδιαίτερα των ταξιδιωτών απαιτούν συνεχή ευελιξία και αναμόρφωση των υφιστάμενων μοντέλων. Ο Όμιλος Goody’s-Everest, με την εμπειρία που του προσφέρει η διαδρομή του στο χώρο της εστίασης και την αποκτηθείσα τεχνογνωσία, βελτιώνει και εξελίσσει την παρουσία του μέσα από τη δημιουργία νέων, καινοτόμων προτάσεων, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 5 =