αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ εκπληκτική ιστορία του επιχειρηματία που έχει δημιουργήσει το «Alibaba της Ινδίας»

Η εκπληκτική ιστορία του επιχειρηματία που έχει δημιουργήσει το «Alibaba της Ινδίας»

Μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, την οποία λίγοι γνωρίζουν, ξεκίνησε το μακρινό 1997. Τότε, ο Ινδός Sunil Gupta αποφάσισε να κάνει μερικά μαθήματα κατάρτισης στο διαδίκτυο. Τελικά, λίγο αργότερα, δημιούργησε μια ιντερνετική εταιρία που σήμερα χαρακτηρίζεται από πολλούς ως το «Alibaba της Ινδίας».

Συγκεκριμένα, έφτιαξε την πλατφόρμα ExportersIndia. Η οποία είναι ένα B2B marketplace, που λειτουργεί ως «πύλη» για όποιος θέλει να εισάγει εμπορεύματα στην Ινδία. ‘Η αντίστροφα, για όποιος θέλει να εξάγει από την Ινδία προς τον έξω κόσμο. Μάλιστα, η πλατφόρμα κατατάσσεται σήμερα στο Νο4 ανάμεσα στους «παίχτες» που δραστηριοποιούνται σε αυτό το είδος.

«Πριν 20 χρόνια ήταν μια νέα ιδέα. η επένδυση ήταν πολύ χαμηλή. Οι επικοινωνίες τότε, ήταν ένας πονοκέφαλος. Η ανταλλαγή πληροφοριών ήταν επίσης προβληματική. Ήταν δύσκολο να εξηγήσει το concept στους χρήστες» λέει ο Sunil Gupta.

Ο ίδιος όμως δεν πτοήθηκε από τις δυσκολίες. Και μαζί με τον γιο και τον ανιψιό του, ξεκίνησαν το φιλόδοξο εγχείρημα τότε. «Όταν ξεκινάγαμε το project, όλοι μας έλεγαν: Να δούμε πόσο καιρό… θα διαρκέσει αυτό» σημειώνει ο Gupta. Τελικά, κατάφεραν να διαψεύσουν τις προβλέψεις. Και πλέον συνεργάζονται με πάνω από 1.150 επαγγελματίες. Επόμενος στόχος; Να εκθρονίσει τους μεγάλους ανταγωνιστές που κινούνται εντός Ινδίας, δηλαδή τους IndiaMart και Alibaba.

Το παζλ αυτή της ιστορίας όμως δεν σταματά εδώ. Όπως σημειώνει το Entrepreneur.com, το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι μέχρι τώρα ο Ινδός επιχειρηματίας και η ομάδα του, έχτισαν την επιχείρηση του χωρίς να λάβουν κάποια εξωτερική χρηματοδότηση. «Δεν έχουμε λάβει κανένα δάνειο μέχρι σήμερα», λέει ο ίδιος, ο οποίος ανατροφοδοτεί το εγχείρημα του όλα αυτά τα χρόνια. Και εξηγεί το απλό σκεπτικό του: «Έχουμε μια σταθερή επιχείρηση. Τα έξοδα κάθε μήνα, δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα έσοδα. Εξασφαλίζω ότι αυτό θα συμβεί κάθε φορά. Το κάνουμε εδώ και 20 χρόνια».

Ο Gupta δείχνει μάλιστα σίγουρος για την επιλογή του: «Δεν έχουμε έλλειψη κεφαλαίων. Δεν υπάρχει λόγος να μπει ένα venture capital στο εγχείρημα, σε αυτό το σημείο». Στόχος της ομάδας είναι η ικανοποίηση των πελατών. Κάτι που σήμερα είναι πιο εύκολο, αφού τα τεχνολογικά δεδομένα δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του 1997. Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν smartphones και έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ. Έτσι ο Gupta και η ομάδα του, μπορούν να παρέχουν εύκολα τις υπηρεσίες τους, στους χρήστες.

Όσο για τις άμεσες κινήσεις που σχεδιάζουν οι «τρομεροί Ινδοί»; Θέλουν η εταιρία να επεκταθεί στις ΗΠΑ, την Μαλαισία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Και αν θες να ποντάρεις κάπου, μάλλον πρέπει να δώσεις περισσότερες πιθανότητες στην επιτυχία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + six =