αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ διαγωνισμός με τα… δωρεάν εισιτήρια, έφερε την κατηγορηματική διάψευση της Aegean

Ο διαγωνισμός με τα… δωρεάν εισιτήρια, έφερε την κατηγορηματική διάψευση της Aegean



Πέρυσι ήταν η χρονιά των σούπερ μάρκετ. Όλοι κέρδιζαν σε διαγωνισμούς – απάτες που φέρονταν να είχαν δημιουργήσει αλυσίδες όπως Carrefour, Σκλαβενίτης και AB Βασιλόπουλος. Προϋπόθεση για κερδίσεις της δωροεπιταγή ήταν να δώσεις το email σου καθώς και να κοινοποιήσεις το μήνυμα στους φίλους σου στο facebook ώστε οι επιτήδειοι να «ψαρέψουν» τα στοιχεία από περισσότερα ανυποψίαστα θύματα. Αντίστοιχος διαγωνισμός – απάτη είχε «τρέξει» με την χρήση των σημάτων της εταιρείας καλλυντικών MAC και δόλωμα δωρο δωροεπιταγή για προϊόντα της εταιρείας

Φέτος όλα δείχνουν ότι ο ιός μεταδίδεται με δόλωμα αεροπορικά εισιτήρια. Η αρχή έγινε με διαγωνισμό που φέρονταν να είχε δημιουργηθεί από την easyjet, για να υπάρξουν μετά απολογητικά μηνύματα στο facebook από αυτούς που την είχαν πατήσει.

AdTech Ad

Τις τελευταίες ώρες ένας ψεύτικος διαγωνισμός τρέχει κάνοντας χρήση του ονόματος και των σημάτων της Aegean Airlines. Σε επικοινωνία που είχε το NEWS 24/7 με εκπρόσωπο της εταιρείας ανέφερε ότι η Aegean δεν έχει καμία σχέση με το διαγωνισμό – απάτη.

Είναι μάλιστα τέτοια η προχειρότητα του «διαγωνισμού» καθώς όλα δείχνουν ότι οι εμπνευστές του έχουν χρησιμοποιήσει Google Translate για να τον συντάξουν μίας και η διατύπωση σε αρκετές περιπτώσεις είναι λανθασμένη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − 4 =