αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Οι 6 συμβουλές μου προς τους νέους επιχειρηματίες»: Αναλύει ο συνιδρυτής του Nordic Business Forum

«Οι 6 συμβουλές μου προς τους νέους επιχειρηματίες»: Αναλύει ο συνιδρυτής του Nordic Business Forum

Έχει δημιουργήσει το επιχειρηματικό φόρουμ των Σκανδιναβικών χωρών, είναι σήμερα 33 ετών και έκανε την τελευταία μισθωτή δουλειά του όταν βρίσκονταν στην εφηβεία. Μιλάμε για τον Hans-Peter Siefen.

Είναι ο συνιδρυτής του Nordic Business Forum (NBF). Ένα μεγάλο event, το οποίο μαζεύει αρκετούς θεατές και έχει ως ομιλητές επιχειρηματίες παγκόσμιας εμβέλειας. Οι Al Gore, Arnold Schwarzenegger, Arianna Huffington και Gary Vaynerchuk είναι μόνο μερικοί από τους ανθρώπους που έχουν μιλήσει εκεί. Στόχος του φόρουμ είναι να συζητούνται θέματα γύρω από την επιχειρηματικότητα και τα πετυχημένα πρόσωπα να εμπνεύσουν τους νεότερους.

Μετά από την σημαντική εμπειρία που έχει αποκομίσει, αλλά και τις συζητήσεις που έχει κάνει με πετυχημένους επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο, ο Hans-Peter Siefen δίνει τις 6 συμβουλές του προς τους νέους που βρίσκονται στον business χώρο.

1- Επωφεληθείτε από το νεαρό της ηλικίας σας: Ο Siefen πιστεύει ότι η νεαρή ηλικία του ίδιου αλλά και του έτερου συνιδρυτή, ήταν ένας από τους κομβικούς παράγοντες της επιτυχίας του NBF. Μπορεί από τη μία η μικρή ηλικία να έλλειψη εμπειρίας και προβλήματα αξιοπιστίας, ωστόσο, οι νέοι μπαίνουν πιο εύκολα σε συζητήσεις και τραβούν την προσοχή. Σίγουρα είναι και πιο ενθουσιώδεις.

2- Να είστε ανοιχτόμυαλοι με την επιχειρηματική σας ιδέα: Το ότι έχεις μια επιχειρηματική ιδέα, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να υπάρξουν βελτιώσεις. «Ζητήστε βοήθεια για να βελτιώσετε την ιδέα σας. Βγείτε εκεί έξω και βρείτε έμπειρους επιχειρηματίες που μπορούν να βοηθήσουν τους νεότερους. Κάποτε είχαν βρεθεί κι αυτοί στην ίδια κατάσταση» λέει ο Siefen.

3- Πωλήσεις, πωλήσεις, πωλήσεις: Ο ίδιος συστήνει στους νέους επιχειρηματίες να μάθουν ότι έχει να κάνει με τις πωλήσεις. Αυτό βοηθά στην ανάπτυξη μιας εταιρίας, στην προσέλκυση επενδυτών αλλά και νέων πελατών. Στις πρώτες επιχειρήσεις που εργάστηκε ο Σκανδιναβός businessman έλαβε τις απαραίτητες γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι, κάτι που τον βοήθησε για τη συνέχεια.

4- Επιλέξτε το λογισμικό για το CRM προσεκτικά: Το CRM (Customer Relationship Management) είναι μια επιχειρηματική στρατηγική, που στοχεύει στην μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών, και στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. Αν κάνετε καλές επιλογές σε αυτό το κομμάτι, θα σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε πιο γρήγορα.

5- Χρησιμοποιήστε το content marketing προς όφελος σας: Στην εποχή των Social Media, ουσιαστικά ο καθένας έχει τα δικά του media. Στα οποία μπορεί να παράξει περιεχόμενο και να κάνει το προϊόν του πιο γνωστό. Facebook, Twitter, Youtube και Snapchat είναι μερικά από τα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν έτσι ώστε να διαδώσετε το περιεχόμενο που θέλετε. Και μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας!

6- Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών: Εσύ μπορεί να έχεις ένα βασικό business plan, ωστόσο στην πορεία σίγουρα πρέπει να δεις τι θέλουν οι πελάτες. Οι ανάγκες μπορούν επίσης να αλλάζουν όσο περνά ο καιρός. Πρέπει να προσαρμόζεσαι. Και αυτό είναι ένα από τα σημαντικά συστατικά για μακροπρόθεσμη επιτυχία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − sixteen =