αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 5 στρατηγικές κινήσεις που πρέπει να κάνει μια startup για να χτίσει ένα δυνατό brand από το μηδέν

Οι 5 στρατηγικές κινήσεις που πρέπει να κάνει μια startup για να χτίσει ένα δυνατό brand από το μηδέν

Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός εκεί έξω. Για όλους. Σε κάθε κλάδο. Αν η επιχείρηση σου δεν είναι τυχερή, έτσι ώστε να φτιάξει μια εντελώς νέα βιομηχανία ή το όνομα της να γίνει… mainsteam ρήμα (βλέπε ‘google it’), τότε είναι σίγουρο ότι θα συναντήσεις πιέσεις από άλλες εταιρίες που κάνουν παρόμοια πράγματα.

Πως λοιπόν θα χτίσεις το brand σου από το μηδέν και θα αποδείξεις ότι η startup σου όντως κάνει κάτι ξεχωριστό; Κάθε επιχείρηση έρχεται αντιμέτωπη με αυτό το ερώτημα στο ξεκίνημα. Τελικά, οι επιχειρηματίες που πετυχαίνουν, είναι αυτοί που καταφέρνουν να δώσουν αξία στο brand τους. Nα τους πείσουν όλους για αυτά που προσφέρουν.

Υπάρχουν 5 στρατηγικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, για να χτίσεις το brand σου από το μηδέν. Δείτε τες παρακάτω, έτσι όπως τις παραθέτει το αμερικανικό Entrepreneur.com.

1- Βρες όλα τα πιθανά ακροατήρια σου: Να είσαι σίγουρος για το brand name και τα σλόγκαν που έχεις επιλέξει. Σε ποια κοινά απευθύνονται; Βρες τα και εστίασε σε αυτά. Και προώθησε το project σου πάλι και πάλι.

2- Μην περιορίζεσαι σε μια γεωγραφική περιοχή: Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα σίγουρα. Απευθύνσου σε διεθνές ακροατήριο από πολλές χώρες. Σίγουρα τα Αγγλικά είναι το βασικό εργαλείο για να το κάνεις. Αλλά μην μένεις μόνο σε αυτό. Η επέκταση σε πολλές χώρες του εξωτερικού, μπορεί να φέρει γρήγορη ανάπτυξη.

3- Μην φοβάσαι να ανταγωνιστείς τους «μεγάλους» της αγοράς: Αν προσπαθείς να είσαι ο καλύτερος στο πεδίο σου, σύντομα θα ανταγωνιστείς και άλλους παίχτες. Και τελικά θα φτάσεις στον ηγέτη της αγοράς. Μην φοβηθείς να τον ανταγωνιστείς. Εξήγησε σε όλους το γιατί πρέπει να επιλέξουν εσένα. Αν ο «μεγάλος» επιλέξει να συγκριθεί μαζί σου, μόνο κερδισμένος θα βγεις από αυτό το σκηνικό.

4- Τα πλεονεκτήματα σου: Τι κάνεις καλύτερα από τους υπόλοιπους; Κάνε την ζωή των πελατών πιο εύκολη. Και πιο οικονομική. Τότε σίγουρα κάποιοι θα σε αγαπήσουν πολύ σύντομα.

5- Διαμοίρασε το: Κάνε διαφημιστικές καμπάνιες. Κάνε συνεργασίες. Βρες τρόπους έτσι ώστε το brand σου να γίνει όσο πιο γνωστό γίνεται. Δες έχεις μεγάλο μπάτζετ; Βρες άτομα από το ίδιο πεδίο, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο κομμάτι της προώθησης και να επωφεληθούν και οι ίδιοι. Είναι πράγματα που θέλουν χρόνο, αλλά μπορούν να γίνουν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 3 =