αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 3 λόγοι για τους οποίους οι τοπ εργαζόμενοι παραμένουν σε μια εταιρία. Ακόμα κι αν έχουν καλύτερες προτάσεις

Οι 3 λόγοι για τους οποίους οι τοπ εργαζόμενοι παραμένουν σε μια εταιρία. Ακόμα κι αν έχουν καλύτερες προτάσεις

Είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα άγχη που έχει μια εταιρία ή ένας business leader: Να προσλάβει έναν εργαζόμενο, να τον εκπαιδεύσει, να επενδύσει σε αυτόν, αλλά μόλις εκείνος βρει μια καλύτερη πρόταση… να φύγει για άλλα επαγγελματικά λημέρια. Αυτό είναι ένα φαινόμενο το οποίο το βλέπαμε έντονα και στην Ελλάδα- ειδικά στην προ κρίσης εποχή. Γίνεται όμως και τώρα, ειδικά στο υψηλό επίπεδο. Υπάρχουν δηλαδή άνθρωποι που είναι τόσο καλοί στην δουλειά τους, και καταφέρνουν να είναι περιζήτητοι. Έτσι, όλες οι εταιρίες στο εκάστοτε πεδίο, θέλουν να συνεργαστούν μαζί τους.

Εδώ υπάρχει ένα πρακτικό ερώτημα: Πως μπορεί ένα εργοδότης να κρατήσεις τους τοπ εργαζομένους του; Ακόμα κι αν αυτοί δεχτούν καλύτερες προσφορές από άλλες εταιρίες. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει τους 3 λόγους για τους οποίους τέτοιοι εργαζόμενοι θα παραμείνουν για πάντα πιστοί.

1# Είναι συναισθηματικά «συνδεδεμένοι» με την εταιρία: Μπορεί αρκετοί να λένε ότι στον κόσμο των επιχειρήσεων δεν υπάρχει συναίσθημα, ωστόσο αρκετοί εργαζόμενοι κάνουν επιλογές κοιτώντας και αυτό το κομμάτι. Αν καταφέρεις να έχεις εργαζομένους που να είναι συναισθηματικά «συνδεδεμένοι» με την εταιρία σου, τότε είναι πιο πιθανό να τους κρατήσεις κοντά σου. Και πως θα τους κάνεις να νιώσουν κάτι τέτοιο; Σύνδεσε το πάθος τους με το όραμα σου, βοήθησε τους να πετύχουν, και δείξε ενδιαφέρον για την ευημερία τους.

2# Νιώθουν ότι τους σέβονται: Η συμπεριφορά του leader προς τους εργαζομένους παίζει σημαντικό ρόλο. Μην ξεχνάς, ότι οι εργαζόμενοι είναι άνθρωποι, όχι μηχανές. Αν ο εργοδότης δείχνει ότι ενδιαφέρεται για αυτούς, εκτιμά τις προσπάθειες τους και τους σέβεται, τότε οι υπάλληλοι θα θέλουν να μείνουν στην εταιρία.

3# Το ανθρώπινο κομμάτι: Πέρα από τα αποτελέσματα στη δουλειά, ο εργοδότης πρέπει να δείχνει ενδιαφέρον και για το ανθρώπινο κομμάτι. Αν κάποιος εργαζόμενος αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, δείξε ενδιαφέρον και προσπάθησε να βοηθήσεις. Είναι σίγουρο ότι ο εργαζόμενος θα το εκτιμήσει και θα στο επιστρέψει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × three =