αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 3 απλοί τρόποι για να σταματήσεις να στρεσάρεσαι για τη δουλειά, όταν δεν είσαι στο γραφείο

Οι 3 απλοί τρόποι για να σταματήσεις να στρεσάρεσαι για τη δουλειά, όταν δεν είσαι στο γραφείο

Επιτέλους, μετά από μια κουραστική ημέρα, έφυγες από το γραφείο. Το laptop έκλεισε. Το ίδιο και η δουλειά. Όχι ακριβώς! Αφού εσύ συνεχίζεις να ανησυχείς για αυτή. Tasks που δεν έγιναν, deadlines που έρχονται και δουλειές που πρέπει να γίνουν και φοβάσαι ότι θα τις ξεχάσεις.

Όλα αυτά δημιουργούν ένα περίεργο σκηνικό. Κι αν γίνεται κάθε ημέρα, είναι ακόμα χειρότερο. Αφού ουσιαστικά φεύγεις από το γραφείο, αλλά συνεχίζεις να στρεσάρεσαι για τη δουλειά, σε όλη τη διάρκεια ενός 24ωρου. Το The Muse παραθέτει 3 απλούς τρόπους, για να είσαι πολύ πιο ήρεμος.

1- Βάλε μια υπενθύμιση, για να μην «καίγεσαι» στη δουλειά: Αρκετοί άνθρωποι… ξεχνούν να φύγουν από τη δουλειά. Είναι λογικό, όταν «τρέχουν» πολλά πράγματα κάθε ημέρα στο γραφείο, η ώρα να περνά χωρίς να το καταλάβεις κάποιες φορές. Είναι αυτό το 30λεπτο που λέμε συνήθως να μείνουμε παραπάνω, αλλά τελικά γίνεται 1 ώρα, 2 ώρες ή παραπάνω. Μια καλή λύση είναι να βάλεις μια ηλεκτρονική υπενθύμιση, σε συγκεκριμένη ώρα, που θα σου θυμίζει ότι πρέπει να φύγεις. Αν το παρακάνεις στη δουλειά, το μυαλό «καίγεται» και έτσι όταν φεύγεις είσαι «διαλυμένος».

2- Βγάλε το επαγγελματικό email από το smartphone σου: Το κάνουμε συχνά. Είμαστε π.χ. μέσα στο Σαββατοκύριακο και έρχονται emails στην επαγγελματική μας διεύθυνση. Τα οποία τα κοιτάμε, γιατί έχουμε συνδέσει το επαγγελματικό email με το κινητό μας. Εδώ χρειάζεται μια τολμηρή κίνηση: Να αποσυνδέσεις το επαγγελματικό email. Δεν χρειάζεται να είσαι όλη την ημέρα, κάθε ημέρα, διαθέσιμος. Μπορείς επίσης να ενημερώσεις τα μέλη της ομάδας σου και αν είναι κάτι πολύ επείγων, να σε ειδοποιήσουν στο προσωπικό σου email.

3- Γράψε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις το επόμενο πρωί: Όσο πολύ κι αν εργαστούμε, μερικές φορές νιώθουμε ότι υπάρχει «κάτι ακόμα να κάνουμε». Με αποτέλεσμα όλο το βράδυ να έχουμε το μυαλό μας στη δουλειά και να τσεκάρουμε το κινητό μας. Σκέψου τι είναι πραγματικά επείγον για την επόμενη ημέρα και γράψε το σε ένα χαρτί. Έτσι θα νιώσεις ότι το «βάρος» έφυγε από πάνω σου και θα είσαι σίγουρος ότι θα ξέρεις πως πρέπει να κινηθείς το επόμενο πρωί.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =