αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι τρεις ομοιότητες- έκπληξη στην διαδρομή των Uber και Airbnb

Οι τρεις ομοιότητες- έκπληξη στην διαδρομή των Uber και Airbnb

Είναι και οι δύο πολύ γνωστά brands. Πλέον έχουν εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο. Μπορεί να δραστηριοποιούνται σε διαφορετικά πεδία, ωστόσο στην πορεία τους μέχρι σήμερα έχουν κάποιες ομοιότητες που δεν τις περιμένεις. Μιλάμε για τις Uber και Airbnb.

Το αμερικανικό inc.com γυρίζει το χρόνο λίγο πίσω. Και εντοπίζει 3 συγκεκριμένες ομοιότητες, στις ιστορίες των δύο διάσημων brands. Καταρχήν, και οι δύο εισέπραξαν απορρίψεις από τους περισσότερους επενδυτές όταν ξεκίναγαν. Περίπου 150 από τους 165 επενδυτές που έλαβαν email για την Uber, δεν απάντησαν. Το ίδιο σκηνικό και για την Airbnb, με τους τότε επενδυτές να ανησυχούν για το τι μπορεί να πάει στραβά με αυτή την εταιρία και πως αυτή μπορεί να επανέλθει στη συνέχεια. Λέγεται μάλιστα, ότι ένας επενδυτής (χωρίς να διευκρινίζεται ποιος) είχε κανονίσει συνάντηση με τον συνιδρυτή Brian Chesky… σε ένα καφέ στο Palo Alto.

Το δεύτερο κοινό τους σημείο, έχει να κάνει με τα «εμπόδια» που βρήκαν από της ρυθμιστικές Αρχές. Και οι δύο, από το ξεκίνημα τους… προκάλεσαν αντίστοιχες αντιδράσεις. Η Uber είχε λάβει εντολή παύσης της λειτουργίας της, στην γενέτηρά της. Μόλις 6 μήνες μετά το λανσάρισμα της. Από την άλλη, η Airbnb κάποτε είχε κηρυχτεί, για παράδειγμα, παράνομη στη Νέα Υόρκη. Και οι δύο startups έπρεπε να προσλάβουν τους κατάλληλους συμβούλους από πολύ νωρίς, για να ξεπεράσουν αυτές τις περιπέτειες.

Ομοιότητα τρίτη: Και οι δύο εταιρίες ξεκίνησαν και αναπτύχθηκαν στηριζόμενες στις νέες τεχνολογίες. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα υπήρχαν. Η Uber βασίστηκε στην διάδοση των smartphones, του GPS και της ασύρματης συνδεσιμότητας. Την ίδια στιγμή, η Airbnb γιγαντώθηκε κυρίως γιατί το Facebook έβγαλε τις «ταυτότητες» πολλών ανθρώπων online. από όλο τον κόσμο. Έτσι δημιουργήθηκε κατά κάποιο τρόπο ένα κλίμα εμπιστοσύνης στο διαδίκτυο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − 7 =