αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι προσφορές, οι επιταγές και τα αυτοκίνητα- δώρα: Η «μάχη» των σούπερ μάρκετ έχει ανάψει για τα καλά

Οι προσφορές, οι επιταγές και τα αυτοκίνητα- δώρα: Η «μάχη» των σούπερ μάρκετ έχει ανάψει για τα καλά



Το σήμα για τον νέο εμπορικό πόλεμο, που μόλις ξεκίνησε, έδωσε πριν από λίγες ημέρες η ΑΒ Βασιλόπουλος, που ανήκει στο group Ahold – Delhaize. Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε ότι προσφέρει για τον μήνα Σεπτέμβριο στους κατόχους της ΑΒ Plus, δύο 6ευρες επιταγές, για κάθε 200 πόντους που συλλέγουν με αγορές με την κάρτα τους. Επίσης κάθε εβδομάδα ένας τυχερός θα κερδίζει μετά από κλήρωση τα ψώνια της χρονιάς σε 6ευρες επιταγές ή ένα FIAT 500.

Σύμφωνα με το capital.gr, η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια σίγουρα δεν είναι η μοναδική που «τρέχει” από τις αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου. Άλλωστε το οξυγόνο στην αγορά το δίνουν οι προσφορές που αποτελούν το βασικό κριτήριο με το οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους. Για του λόγου το αληθές πάνω από το 50% των επώνυμων προϊόντων πωλείται μέσω κάποιας προωθητικής ενέργειας ενώ προσφορές γίνονται ακόμη και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Απλά η τελευταία προωθητική ενέργεια της ΑΒ Βασιλόπουλος, είναι επικοινωνιακά πιο συντονισμένη και ανοίγει επί της ουσίας τη νέα σεζόν εν όψει και ενός δύσκολου τριμήνου αυτό του Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου – Νοεμβρίου, όπου τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις πιέζονται σημαντικά και λόγω της φοροκαταιγίδας (ΕΝΦΙΑ, δόσεις φόρου εισοδήματος, έναρξη σχολείων, κλπ.).

Την κίνηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, το μήνυμα της οποίας φθάνει πιο γρήγορα στους τελικούς καταναλωτές και δη στους 300.000 καταναλωτές της Μαρινόπουλος που πέρσι μετακινήθηκαν στο δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως έχουν αναφέρει στελέχη της τελευταίας, αναμένεται να ακολουθήσουν, ο ένας μετά τον άλλο παίκτης της αγοράς. Άλλωστε κανείς από τους κερδισμένους της περσινής κατάρρευσης της Μαρινόπουλος δεν επιθυμεί να απολέσει αυτά τα κέρδη.

Οι καταναλωτές του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος αποτελούσαν από μόνη τους μια ξεχωριστή κατηγορία. Είναι η μερίδα αυτή των καταναλωτών που ζούσε, ανέπνεε και κατανάλωνε με βάση τις προσφορές οι οποίες ερχόντουσαν εις γνώση της μέσω φυλλαδίων, μπαράζ διαφημιστικών τηλεοπτικών σποτ και καταχωρήσεων και κουπονιών μέσω του τύπου (σ.σ. η αλυσίδα Σκλαβενίτης μέχρι στιγμής δεν ακολουθεί αυτή την πολιτική).

Ήδη, όπως αναφέρει το Economy365.gr, οι επικεφαλής των υπόλοιπων μεγάλων αλυσίδων έχουν καταστήσει σαφές πως δεν πρόκειται να καθίσουν με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά θα κινηθούν επιθετικά, προκειμένου να αναχαιτίσουν τη δυναμική που αναπτύσσει το νέο σχήμα υπό τη Σκλαβενίτης. Σε ότι αφορά την εμπορική πολιτική που σκοπεύει να ακολουθήσει η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης για το δίκτυο που πέρασε στα χέρια της, όπως σημείωναν οι ίδιες πηγές, αυτή θα είναι η ίδια με αυτή που «τρέχει” ήδη το δίκτυο της Σκλαβενίτης. Ωστόσο, όπως αναφέρεται και στο επιχειρηματικό σχέδιο του Σεπτεμβρίου, η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, θα μπορεί να έχει την επιλογή περισσότερων προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα της επαρχίας όπου ο όμιλος Σκλαβενίτη δε δραστηριοποιείται.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + twenty =